رییس حوزه علمیه اصفهان درگذشت آیت الله مهدوی كنی را تسلیت گفت

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۸:۰۹
کد خبر: ۲۳۰۹۶۸
رییس حوزه علمیه اصفهان درگذشت آیت الله مهدوی كنی را تسلیت گفت
رییس حوزه علمیه اصفهان در پیامی رحلت عالم فرزانه و فقیه مجاهد حضرت آیت ‌الله محمدرضا مهدوی ‌کنی (قدس‌ سره ‌الشریف) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله حسین مظاهری در پیام خود به مناسبت ارتحال رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتحال متاثرانگیز عالم فرزانه و فقیه مجاهد حضرت آیت ‌الله مهدوی ‌کنی ضایعه ‌ای جبران ناپذیر است.

این مرجع عالیقدر ادامه داد: ایشان از شاگردان مبرز و یاران پر افتخار امام راحل عظیم ‌الشان (رضوان ‌الله ‌تعالی ‌علیه) بودند که از آغاز نهضت اسلامی، خالصانه در خدمت اهداف و آرمان‌های این نهضت شکوهمند قرار گرفته و پس از انقلاب اسلامی نیز همواره در مصادر تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جایگاهی ممتاز و نقشی اساسی، ایفاء كردند.

وی بیان كرد: شخصیت مبرز و وزانت علمی و اخلاقی و همچنین سوابق طولانی مجاهدت‌ ها و خدمات بزرگ این عالم عالیقدر، باعث شده بود تا رهبر کبیر انقلاب اسلامی (قدس‌سره ‌الشریف)، پیوسته، اعتمادی ویژه و لطف و علاقه‌ ای کم‌ نظیر به ایشان ابراز می‌ داشتند.

رییس حوزه علمیه اصفهان ییان كرد: نقش و جایگاه ممتاز این عالم متقی در حوزه علمیه تهران، دانشگاه امام صادق (ع) و جامعه روحانیت مبارز تهران نیز از دیگر حسناتی است که کارنامه درخشان حیات طیبه این چهره منور اسلام و انقلاب اسلامی را نورانی‌تر می‌ کند.

آیت الله مظاهری با اظهار تاسف فراوان، رحلت این عالم بزرگوار را به همه بازماندگان محترمشان به ویژه به بیت مکرم و برادر ارجمندشان آیت‌الله باقری کنی (دامت‌برکاته) و نیز آقازادگان گرامی ایشان و به عموم ارادتمندان و شاگردان و تربیت یافتگان آن عالم جلیل القدر تسلیت گفت و از خداوند تعالی، علو درجات ایشان را مسالت كرد.

روح ملکوتی عالم ربانی و یار دیرین امام راحل و رهبری، حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

آیت الله مهدوی کنی از روز چهاردهم خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز