نماینده ولی فقیه در اصفهان درگذشت آیت الله مهدوی كنی را تسلیت گفت

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۳۰۹۸۱
نماینده ولی فقیه در اصفهان درگذشت آیت الله مهدوی كنی را تسلیت گفت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:ارتحال فقیه عالی مقام و مجاهد نستوه و اسوه تقوی و فضیلت آیت الله مهدوی کنی موجب تأثر و تألم گردید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی ن‍ژاد در پیام خود به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی كنی اظهار كرد: معظم له یکی از استوانه های علمی و تحقیقی حوزه علمیه و شخصیتهای برجسته نظام اسلامی بود كه سالیان متمادی به تهذیب و تعلیم اشتغال داشتند و از محضر بزرگانی همچونآیه الله العظمی بروجردی، آیت الله العظمی امام خمینی (ره)، آیت الله العظمی گلپایگانی و علامه طباطبایی استفاده وافر نمود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه آیت الله مهدوی كنی بیش از پنجاه سال از عمر پر برکت خود را به تدریس و تربیت و هدایت طلاب و فضلا اشتغال داشتند بیان كرد: مقام علمی والای ایشان و جنبه های عملی و اخلاقی و تهذیبی آن عزیز و تقوا و ورع، از ایشان شخصیتی ممتاز و برجسته ساخته بود.

وی در این پیام با اشاره به اینكه آیت الله مهدوی كنی عمر با برکت خود را در تحصیل تدریس و تربیت سربازان امام عصر (ارواحنا فداه) سپری کرد افزود: معظم له از مدافعان نظام اسلامی و رهبری بود و بر این امر تا آخرین زمان حیات خویش اهتمام می ورزید.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: حضور بارز ایشان در صحنه های مبارزه با حکومت طاغوت، تحمل زندان و شکنجه های دژخیمان ستم شاهی، جنگ تحمیلی و همراهی صمیمانه با رهبر معظم انقلاب، جلوه هایی بی نظیر از علم و عمل را به منصه ظهور رساند و الگوئی جاودان از عالمان خدمتگذار را ارائه كرد.

آیت الله طباطبایی نژاد رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و نایب ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله)، مراجع بزرگوار تقلید و حوزه های علمیه و ملت شریف ایران و خانواده معظم له تسلیت گفت و علو درجات را برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای کلیه بازماندگان بویژه بیت محترم معظم له خواستار شد.

آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) درگذشت.

آیت الله مهدوی کنی از روز چهاردهم خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شد و در کما بسر می برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز