استاندار اصفهان:

اقدامات و خدمات اصفهان فراتر از یک استان می باشد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۳:۲۳
کد خبر: ۲۳۸۶۲۲
اقدامات و خدمات اصفهان فراتر از یک استان می باشد
اصفهان در بسیاری از بخش ها عملکرد ملی دارد و اقدامات و خدمات آن فراتر از یک استان می باشد و لازم است نیروی انتظامی استان نیز در این قالب ارتقا یافته و تجهیز گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در دیدار یک ساعته فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ایشان از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی استان در طول یکسال گذشته خصوصا حوادث اجتماعی اخیر استان قدردانی نمود.

استاندار اصفهان از فرمانده ی نیروی انتظامی خواست همچون یک ماه گذشته با حساسیت، اولویت، دقت و مشارکت زبده ترین کاراگاهان کشور، پیگیری پرونده ی اسید پاشی ادامه یابد تا مرور زمان تاثیری در پیگیری های مسئولین نداشته باشد.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه استان در بسیاری از بخش ها عملکرد ملی دارد، تصریح کرد: اقدامات و خدمات اصفهان فراتر از یک استان می باشد و لازم است نیروی انتظامی استان نیز در این قالب ارتقا یافته و تجهیز گردد.

سردار احمدی مقدم نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی استان به استاندار اصفهان اطمینان داد که کاراگاهان متخصص و با تجربه ی پرونده ی اسید پاشی تا حصول نتیجه، موضوع را با جدیت و حساسیت پیگیری خواهد کرد.

فرمانده ی ناجا ضمن تایید بر عملکرد ملی استان در بخش های مختلف بر تجهیز و ارتقا نیروی انتظامی استان و همچنین بر تقویت 5 درصد نیرو و امکانات خصوصا در بخش راهنمایی و رانندگی تا پایان سال تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار دو طرف مسائل امنیتی انتظامی استان در طول 8 ماه گذشته و خصوصا پرونده ی موسوم به اسید پاشی را تجزیه و تحلیل و آخرین وضعیت این پرونده را مورد بررسی قرار دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز