امام جمعه خمینی شهر:

تقوا نشانه اصلی بسیجیان ماست

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۸:۴۴
کد خبر: ۲۳۹۱۴۶
تقوا نشانه اصلی بسیجیان ماست
تقوا نشانه اصلی بسیجیان ماست وبسیج باید با تقوای خود در همه اقشار و بخش های جامعه فعالیت داشته باشند .

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام عباس رحیمی امام جمعه خمینی شهر در خطبه های نماز جمعه گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای انتظار داریم ثابت قدم باشند و با صراحت لهجه از مواضع نظام وانقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه همه منتظر آخرین نتایج مذاکرات هسته ای هستند، افزود: با شناختی که از غربی ها و سران کشور آمریکا داریم آنها از مواضع خود در قبال نظام ما کوتاه نمی آیند و حاضر نیستند حق مسلم نظام وانقلاب را به رسمیت بشناسند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: تقوا نشانه اصلی بسیجیان ماست وبسیج باید با تقوای خود در همه اقشار و بخش های جامعه فعالیت داشته باشند.

امام جمعه خمینی شهر بیان کرد: بسیجیان ورزمندگان انرژی وتوان خود را از توسل به درگاه الهی وائمه اطهار دریافت می کردند، انرژی بسیجیان ورزمندگان ما در روح آنها جریان داشت به همین علت با دستهای خالی پیروز میدان بودند.

وی با تاکید براینکه بسیجیان با خلوص نیت و اخلاص در عمل خود شگفتی آفریدند، گفت: هدف از تشکیل هفته بسیج خلوص نیت وعمل بسیجیان دوران مقدس در جامعه امروز ما احیا شود، جامعه امروز به بسیجیان مخلص نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز