جوابیه آذری به مربی برکنار شده ذوب آهن

لوکا از دستیارانش گلایه داشت!

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۴۸۶۰۱
لوکا از دستیارانش گلایه داشت!
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به انتقادات مربی برکنار شده تیم فوتبال این باشگاه، جوابیه صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، متن جوابیه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به هاشم سلطانی دستیار سابق لوکا که از کادرفنی این تیم برکنار شد به شرح زیر است:

به طور معمول و در قاعده و قانونی نانوشته، با پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال و در فاصله دو نیم فصل، فرصت مناسبی مهیا می‌شود که تیم‌های فوتبال باشگاه‌های مختلف کشور و همچنین تمامی باشگاه‌های معتبر دنیای فوتبال، به بازبینی در وضعیت و شرایط موجود پرداخته و با ایجاد تغییراتی در کادر فنی و اجرایی و یا در فسخ و استخدام بازیکنانی چند، شرایط تیم خود را برای نیم فصل دوم که نیم فصل سرنوشت‌ساز لیگ محسوب می‌شود، دگرگون سازند.

از طرفی به طور معمول و در سطوح مختلف فنی، این سرمربیان تیم‌ها هستند که نقطه نظرات خود را به مدیریت وهیات مدیره باشگاه اعلام می‌کنند و باشگاه ذوب‌آهن هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. به همین خاطر با اتمام نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر فوتبال، عملکرد کادر فنی، توسط لوکابوناچیچ سرمربی تیم فوتبال باشگاه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و این مربی با توجه به جمیع جهات به این نتیجه رسید که بایستی افرادی توانمندتر به کادرفنی تیم اضافه شوند. نقطه نظرات ایشان در هیات مدیره باشگاه مطرح شد و درنهایت مقرر شد افرادی که مدنظر لوکا نیستند، حذف و افرادی جدید به ساختار کادر فنی اضافه شوند.

از طرف دیگر با توجه به اینکه یکی از دلایل استعفای لوکا که بنده نیز در مصاحبه‌ای در مورد آن صحبت کردم، این مساله بود که لوکا از نبود افراد شایسته فنی که در کنار وی و کمک حالش باشند، گلایه داشت، در جلسه‌ای مقرر شد که با نظر سرمربی تیم با هاشم سلطانی قطع همکاری شود و این اتفاق افتاد و در حقیقت این کل ماجرای جدا شدن هاشم سلطانی از تیم فوتبال ذوب‌آهن بوده است.

به هرحال به تازگی گفته‌هایی از طرف ایشان در رسانه‌ها منتشر شده است که هدف آن به هم ریختن فضای درونی تیم ذوب‌‌آهن است و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه وظیفه خود می‌دانم ضمن دفاع از ساحت باشگاه ذوب‌آهن، در جهت حفظ آرامش درونی باشگاه و تیم، تمامی تلاش خود را اعمال کرده و از این تریبون اعلام می‌کنم چنانچه این رویه ادامه داشته باشد، نکاتی بیشتر و مفصل‌تر را به اطلاع افکار عمومی و بویژه هواداران شریف باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن خواهم رساند.

نظر شما