فدراسیون جهانی تكواندو اعلام کرد

حضور ۶ داور خارجی در رقابتهای باشگاه های آسیا و جام فجر

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۲۹۱۲
حضور ۶ داور خارجی در رقابتهای باشگاه های آسیا و جام فجر
فدراسیون جهانی تكواندو 6 داور بین المللی را به منظور حضور در رقابتهای باشگاه های آسیا و جام فجر معرفی كرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، چهارمین دوره رقابتهای تكواندو جام باشگاه های آسیا از دوم الی چهارم اسفند ماه و بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر، از 5 الی 7/12/92 در خانه تكواندو برگزار می شود.

فدراسیون جهانی تكواندو تاكنون یك داور از كویت،‌ سه داور از هندوستان،‌ یك داور از لبنان و یك داور از تاجیكستان را برای حضور در این مسابقات معرفی كرده است.

مسابقات جام باشگاه های آسیا هر دو سال یكبار برگزار می شود كه سومین دوره این رقابتها، اسفندماه سال 1389 در تبریز و با حضور 32 تكواندوكار در قالب 3 تیم از كشورهای (اردن، افغانستان، عراق) و 3 تیم (گسترش فولاد، جوانه و دانشگاه آزاد) از ایران برگزار شد.

در پایان این رقابتها، باشگاه گسترش فولاد تبریز مقام قهرمانی را به خود اخصاص داد، تیم دانشگاه آزاد بر سكوی نایب قهرمانی ایستاد و باشگاه جوانه سوم شد.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، از یکم دی ماه سال گذشته به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی ( مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین) و شش تیم خارجی ( تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو برگزار شد كه در پایان؛‌

تیم شهرداری ورامین با( 5 مدال طلا و یک برنز) و با امتیاز 64 مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را به گردن آویخت، تیم استیل البرز با( 3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز) و با امتیاز بر سکوی نایب قهرمامی ایستاد و تیم مقاومت با (4 نقره و یک برنز) با امتیاز 34 بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده بندی، تیم افغانستان A با کسب ( یک نقره و 2 برنز)، ارمنستان با ( 2 برنز)، صربستان با ( یک نقره)، افغانستان C با ( 2 برنز)، افغانستان B( 2 برنز)، کرواسی با ( یک نقره)، تونس با ( دو برنز) و عراق بدون کسب مدال، به ترتیب جایگاه های چهارم الی یازدهم را به خود اختصاص دادند.

ششمین دوره از رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر بانوان یکم دی ماه با حضور 2 تیم داخلی و 3 تیم خارجی در سالن آکادمی خانه تکواندو برگزار شد كه در پایان؛

هوگوپوشان خودرران وفا با 4 مدال طلا و3 نقره در سكوی اول ایستاد تیم هیئت تكواندو قزوین با 3 نشان طلا و 3 نقره و تیم افغانستان A با یك نقره و 4 برنز به ترتیب درجایگاه دوم وسوم قرار گرفتند.

همچنین تیم افغانستان Bبا 4 مدال برنز،تیم عراق با 2 نشان برنزو تیم روسیه با یك برنزبه ترتیب رتبه های چهارم الی ششم را به خود اختصاص دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز