با حضور ۱۴ روئینگ سوار در دریاچه آزادی

اردوهای تیم های ملی روئینگ آقایان و بانوان تمدید شد

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۶۲۹۴۵
اردوهای تیم های ملی روئینگ آقایان و بانوان تمدید شد
اردوهای تیم های ملی روئینگ آقایان و بانوان کشورمان که پیش از این قرار بود 24 بهمن به پایان رسد، تا 28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های ملی روئینگ بانوان و روئینگ جفت پاروی مردان کشورمان از 4 بهمن ماه در دریاچه آزادی چهارمین مرحله اردوی آمادگی خود به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی را برگزار می کنند. این اردو ها پیش از این قرار بود 24 بهمن به پایان رسد اما با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تا 28 بهمن ماه تمدید شد.
افشین فرزام سرمربی و کیهان شمسی کمک مربی در بخش مردان و بهناز مرادخانی مربی و مریم احسانی دستیار مربی در بخش بانوان، اعضای کادر فنی تیم های ملی روئینگ کشورمان هستند.
 
در بخش بانوان سولماز عباسی و مریم سعیدی از تهران، رویا عباسی از آذربایجان غربی، نازنین ملائی و حمیرا برزگر تمرین از گیلان، مهسا جاور از زنجان و شیما جباری از مازندران در بخش بانوان و عاقل حبیبیان و محسن شادی از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی از تهران، مجتبی شجاعی و مسعود فتحی از زنجان، صابر نادری از کرمانشاه و امیر رهنمای رونقی از گیلان در بخش آقایان نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی روئینگ کشورمان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز