برنا برگزار می کند

نظرسنجی برترین های ورزش کشور سال ۹۲

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳:۲۸
کد خبر: ۱۷۱۶۱۱
نظرسنجی برترین های ورزش کشور سال ۹۲
در سالی که گذشت، بسیاری از چهره ها در ورزش ایران چهره شدند.

در سالی که گذشت، بسیاری از چهره ها در ورزش ایران چهره شدند و افتخار آفریند تا پرچم سه رنگ و زیبای ایران بر فراز میادین بین المللی به اعتزاز دربیاید. در میان ستاره های سال بی تردید چند چهره از دیگران بیشتر درخشیند و حجم اخبار مرتبط به آنها شاید با مهمترین چهره های سال برابری می کرد. اوالی رضا قوچان نژاد مهاجم تازه وارد تیم ملی بود که با سه گل سرنوشت ساز و حیاتی که در خرداد سرنوشت وارد دروازه حریفان کرد، یک تنه سند صعود ایران به جام جهانی را امضا نمود. در کنار گوچی می توان ستاره هایی دیگر هم اشاره کرد؛ از رضا یزدانی و طالب نعمت پور گرفته تا حامد حدادی و زهرا نعمتی.
خبرگزاری برنا به روال سنت خبرگزاری های کشور در پایان سال 92 اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب برترین های ورزشی کشور پرداخته است. کاربران ورزشی می توانند با مراجعه با این لینک در این نظرسنجی شرکت کنند. نامزدهایی که هیات داوران خبرگزاری برنا در نظر گرفته اند به این شرح است:

1- رضا قوچان نژاد (فوتبال)
بهترین گلزن تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی که در سه بازی مارتن گونه خرداد سه گل زیبا و سرنوشت ساز به دروازه قطر، لبنان و کره جنوبی دوخت تا یک تنه ایران را به برزیل رهنمون کند.

2- رضا یزدانی (کشتی آزاد)
کسب مدال طلای رقابت های جهانی کشتی آزاد بعد از ناکامی و مصدومیت در المپیک لندن نشان داد که یزدانی کماکان در کشتی یک ستاره بزرگ است.

3- محمد موسوی (والیبال)
بهترین مدافع لیگ جهانی والیبال که یکی از ستاره های بزرگ ایران در رقابت های لیگ جهانی و قهرمانی آسیا و جام بین قاره ای بود.

4- حامد حدادی (بسکتبال)
با ارزش ترین ورزشکار رقابت بسکتبال قهرمانی آسیا که در قهرمانی دوباره آسمانخراش ها در آسیا نقش کلیدی داشت.

5- طالب نعمت پور (کشتی فرنگی)
کسب طلای 84 کیلوی 2013 کشتی فرنگی جهان و کسب عنوان تکنیکی ترین فرنگی مار سال او را ستاره کشتی فرنگی کرد.

6- احسان روزبهانی (بوکس)
اولین بوکسور ایرانی حاضر در رقابت های بوکس حرفه ای جهان که ثابت کرده ستاره این رشته است.

7- زهرا نعمتی (تیروکمان با ویلچر)
قرار گرفتن در جمع 10 ورزشکار برتر پارالمپیکی و کسب عنوان بهترین ورزشکار پارالمپیکی از سوی اسپورت آکورد از او یک چهره بین المللی ساخت.

8- الله کرم استکی (هندبال)
بازیکن قدیمی و باسابقه تیم ملی هندبال ایران که با کسب مقام سوم آسیا برای نخستین بار همراه با تیم ملی به جام جهانی صعود کرد.

نظر شما