هامونی حقیقت خبر داد

ایران میزبان مسابقات اهداف پروازی ۲۰۱۵ آسیا

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۷۱۷۵۸
دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: ایران در سال ۲۰۱۵ میزبان مسابقات اهداف پروازی آسیا خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمدرضا هامونی حقیقت، در جلسه هماهنگی اعزام تیم ملی تفنگ و تپانچه به مسابقات قهرمانی آسیا، با اشاره به سفر برخی از ورزشکاران با هزینه شخصی، اظهار داشت: تیم های نوجوانان ما کاملا حمایت شده و کسانی که با هزینه خودشان می روند، در صورت کسب مدال، هزینه آنها باز می گردد.

وی افزود: تصور نکنید که این ورزشکاران، وضع خوبی دارند؛ از بین همین ورزشکاران، هستند کسانی که مربی تیم از حقوق خود هزینه اعزام ورزشکار را پرداخت کرده است.

دبیر فدراسیون تیراندازی، در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به میزبانی موفق ایران، در ششمین دوره مسابقات سلاح های بادی و خفیف آسیا، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده و با اعلام کنفدراسیون آسیا، میزبانی مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا، در سال ۲۰۱۵ به ایران داده شده است.

هامونی حقیقت در ادامه تصریح کرد: ستاد مسابقات اهداف پروازی ۲۰۱۵ آسیا با حضور مسئولان ارشد فدراسیون، تشکیل شده و از هفته آینده کار خود را آغاز می کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم نواقصی که در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم را برطرف کنیم تا بتوانیم میزبانی خوبی در مسابقات قهرمانی اهداف پروازی آسیا داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز