با حضور نمایندگان ۱۷ استان

رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی جانبازان و معلولین برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۶:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۳۰۳
مشهد مقدس از فردا میزبان نمایندگان 17 استانی است که برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور والیبال ساحلی اعلام آمادگی نموده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، قلی زاده مسئول کمیته والیبال ساحلی انجمن والیبال معلولین فدراسیون در خصوص این مسابقات گفت: تا کنون استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، هرمزگان، قم، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، ایلام، فارس، اصفهان، مرکزی، مازندران، خراسان جنوبی و سمنان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و احتمال دارد دو استان دیگر نیز به جمع تیم های شرکت کننده اضافه شوند.

وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات از فردا وارد مشهد مقدس می شوند و پس از انجام قرعه کشی، تیم ها در 4 گروه 4 تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شده و دیدارهای اولیه آنها به صورت دوره ای برگزار می شود .

مسئول فنی مسابقات خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی کشور والیبال ساحلی در مجموعه زمین های اختصاصی والیبال ساحلی ، ویژه پایانه مسافربری مشهد برگزار می شود و 10 داور از مشهد و یک داور از تبریز این مسابقات را قضاوت می کنند.

قلی زاده گفت: در پایان مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و مدال اهدا می شود و در صورت پیش رو بودن مسابقات برون مرزی، نفرات برتر مسابقات برای اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

والیبال ساحلی یا ایستاده معلولین، ویژه افرادی است که حداقل معلولیت ها را دارند و بازیکنان در تیم های سه نفره با هم به رقابت می پردازند.

رقابت های قهرمانی کشور این دوره از صبح چهارشنبه ، 17 اردیبهشت آغاز شده و تا روز جمعه در جریان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز