مالدینی: سیدورف به زمان نیاز دارد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۴:۳۹
کد خبر: ۱۸۵۸۴۲
مالدینی: سیدورف به زمان نیاز دارد
کاپیتان سابق میلان علاقه‌ای به مربیگری ندارد و حتی در کلاس‌های آموزشی هم شرکت نکرده است، با این حال آرزوی این را دارد که به باشگاه محبوبش کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در فصل کابوس واری که میلان پشت سرگذاشت گزینه‌های زیادی به عنوان ناجی این باشگاه پرافتخار مطرح شدند که یکی از آنها پائولو مالدینی ستاره محبوب سن سیرو بود اما در نهایت این کلارنس سیدورف بود که جانشین ماسیمیلیانو آلگری شد.

پائولو مالدینی می‌گوید علاقه‌ای به مربیگری ندارد اما دوست دارد به باشگاه‌ محبوبش میلان کمک کند. او گفت: بعد از آنکه از فوتبال خداحافظی کردم تصمیم گرفتم که به دنیای مربیگری وارد نشوم. حتی من دورهای مربیگری را هم تا الان پشت سرنگذاشته‌ام. من مربی نخواهم شد.

او افزود: چه بسا عجیب به نظر برسد که من بعد از خداحافظی‌ام در میلام مشغول به کار نشدم اما این تنها من نیستم که چنین چیزی را تجربه می کنم. بازیکنانی هم که 25 سال با من بودند هیچکدام در باشگاه مشغول به کار نیستند. به هرحال این سیاست باشگاه است و باید با آن کنار آمد. بدون شک از فعالیت در باشگاه میلان خوشحال خواهم شد حتی اگر برای یک روز باشد.

مالدینی درباره سیدورف که هدایت روسونری را بعد از ماسیمیلیانو آلگری برعهده گرفت، گفت: سیدورف هدایت تیمی را برعهده گرفته است که بد و نامنظم بسته شد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او می‌تواند میلان را موفق کند اما به زمان نیاز دارد.

میلان با پیروزی که برابر اینتر در هفته سی و ششم رقابت‌های سری A به دست آورد 54 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به پارما در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و این شانس را دارد که سهمیه لیگ اروپا برای فصل بعد را به دست آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز