سرمربی تیم کشتی آزاد از خودش دفاع کرد

غلام محمدی:چرا باید اردو برگزار می کردیم؟

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۱۷
غلام محمدی:چرا  باید اردو برگزار می کردیم؟
غلامرضا محمدی انتقاد منتقدان در خصوص تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد را بی اساس خواند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قبل از قبول مسئولیت تیم ملی برنامه چهارساله خود را به فدراسیون كشتی ارائه دادم و در آن هدفگذاری‌ام برای المپیك لندن بود.

وی ادامه داد: بعد از جهانی مسكو و قبل از آسیایی برنامه كامل تیم ملی از جمله زمان برگزاری مسابقات انتخابی و زمان رقابت‌های پیش رو را به مسئولان فدراسیون اعلام كردیم و بسیار با برنامه حركت می‌كنیم.
دارنده دو مدال نقره جهان تصریح كرد: كاری به حاشیه‌سازی‌ها و برخی انتقادات كه ما را به بی‌برنامگی متهم می‌كنند ندارم بیش از هركس و هر چیز به اعتبار خود در تیم ملی می‌اندیشم و به كارم ایمان دارم.

وی تأكید: هركس كه تا اندازه‌ای با كشتی آشنا باشد می‌داند كه برگزار نشدن اردو پیش از مسابقه انتخابی طبیعی است تا هركس طبق برنامه خودش تمرین كند.

دارنده دو مدال برنز جهان در مورد تورنمنت‌های تداركاتی پیش رو اظهار داشت: ما زمان مسابقات انتخابی را از ماه‌ها پیش تنظیم كردیم و به دلیل فاصله كم این رقابت‌ها تا جام حیدر علی‌یف نمی‌توانیم در این مسابقات شركت كنیم ولی با حضور در جام حبیبی و موحد و زیلكوفسكی لهستان شناخت خوبی از كشتی‌گیران بدست می‌آوریم تا با بهترین تركیب راهی جهانی تركیه شویم.
محمدی تأكید كرد: ما در رقابت‌های آسیایی به جوان‌ها میدان دادیم و این نفرات سرمایه‌ها و پشتوانه‌های كشتی ما هستند و همه از جمله مردم كشتی‌دوست از این شرایط راضی هستند.

وی ادامه داد: در آسیایی اگر در سه وزن مدال نگرفتیم به این دلیل بود كه در 55 كیلوگرم یاسر حیدرقلی‌نژاد در وزنی به میدان رفت كه درحد جهانی بو و وی نیز یك جوان بی‌تجربه بود. در 66 كیلوگرم حسین‌خانی در اثر یك اشتباه فنی مدال را از دست داد و در 74 كیلوگرم نیز رضایی یك جوان است بهرحال این كشتی‌گیران باید در این مسابقات اشتباه كنند تا بتوانند راه بزرگی را پیدا كند.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در مورد اینكه گفته می شود كادر فنی از وضعیت مدال‌آوران آگاهی ندارد افزود: اتفاقا از شرایط تمام مدال‌آوران كشتی ایران آگاهی كامل داریم ما مثل یك خانواده هستیم و می دانیم تمامی نفرات مدعی ما با چه شرایطی تمرین می‌كنند.

وی با اشاره به اینكه دلم برای كسب نتایج خوب در رقابت‌های جهانی و بخصوص المپیك روشن است خاطرنشان كرد: ما باید جوابگوی فدراسیون، سازمان تربیت بدنی و در نهایت مردم باشیم بهمین دلیل تصمیم گرفتیم تا نفرات برتر رقابت‌های انتخابی در روزهای 7 و 8 تیرماه را به اردو دعوت كرده و در نهایت با بررسی شرایط اردویی و شركت آن‌ها در رقابت‌های بین‌المللی بهترین تركیب را برای حضور در رقابت‌های جهانی تركیه انتخاب می‌كنیم تا بتوانیم سهمیه‌های المپیك را كسب كنیم.

رقابت‌های كشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیك روزهای 22 تا 27 شهریورماه در شهر استانبول تركیه برگزار می‌شود.

نظر شما