یک «علی» ماند و دو «حمید»

ابراهیم‌زاده از پذیرش سرمربیگری پرسپولیس انصراف داد

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۳:۴۲
کد خبر: ۵۷۶۶۲
ابراهیم‌زاده از پذیرش سرمربیگری پرسپولیس انصراف داد
سرمربی اصفهانی به دلیل تصمیم برای تمدید قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسی تلفنی با حبیب کاشانی اعلام کرد امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس را ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، منصور ابراهیم زاده عصر امروز (جمعه) در تماس با کاشانی، ضمن تشکر از نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس برای قرار دادن نامش در میان گزینه های سرمربیگری تیم بزرگ پرسپولیس اعلام کرد به دلیل سال ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب آهن و هواداران این تیم، تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه اصفهانی گرفته است. به همین دلیل امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس و حضور در تهران را ندارد.

منصور ابراهیم زاده در این مکالمه تلفنی تاکید کرد قرار گرفتن در میان گزینه های سرمربیگری تیمی بزرگی چون پرسپولیس به عنوان افتخار و خاطره ای خوب برای وی باقی خواهد ماند و از مدیریت باشگاه و هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان برای کاشانی و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

با کناره گیری منصور ابراهیم زاده و انصراف محمد مایلی کهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس، کمیته فنی باشگاه که متشکل از پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران است، کار خود برای انتخاب سرمربی فصل آینده پرسپولیس را با بررسی برنامه های علی دایی، حمید استیلی و حمید درخشان آغاز کرده و متعاقبا نظر خود را در این مورد اعلام می کند.

نظر شما