امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با برنا

تصمیمات کادر فنی عالی بود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۹۳
تصمیمات کادر فنی عالی بود
کارشناس فوتبال کشورمان تعویض های خوب کادر فنی به منظور باز کردن خط دفاعی کره شمالی و نفوذ از کناره ها را عامل پیروزی ایران دانست.

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص دیدار دیشب ایران برابر کره‌شمالی اظهار داشت: می دانستم که این بازی از دیدار قبلی با عراق سخت تر خواهد بود، زیرا عراق بازتر بازی می‌کند و بازی بسته کره ای اجازه خودنمایی کمتری با بازیکنان ما خواهد داد که این گونه نیز شد. آنها در بخش دفاعی پرتعداد و متراکم بودند و همین مساله کار را برای بازیکنان ایران سخت کرده بود.

وی افزود: خلعتبری و حیدری در نیمه نخست نتوانستند دفاع حریف را دور بزنند و کم‌فروغ ظاهر شدند. ضمن اینکه داور گل صحیح انصاری فرد نیز به اشتباه مردود اعلام کرد. در نیمه دوم با حضور غلامرضا رضایی به جای نصرتی، تیم کشورمان توانست تعادل بهترین در دو جناح ایجاد کند که با کار گروهی در سمت چپ و ضربه استادانه انصاری‌فرد بالاخره به گل رسیدیم.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: تعویض محمد نوری نیز در ابتدای نیمه دوم باعث شد خلاقیت به خط میانی ایران اضافه شود. در مجموع کادر فنی در تعویض ها و تضمیم‌گیری هایش عالی عمل کرد و انگیزه و دوندگی بازیکنان نیز مزید بر علت شد تا به دومین برد برسیم.

پیروانی در پایان گفت: باز کردن خط دفاع حریف و نفوذ از کناره ها نقطه عطف این دیدار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز