/پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا/

مربی چین: هدفمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۳۸۷
مربی چین: هدفمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است
مربی تیم ملی فوتبال چین گفت: تجربه خوبی از مسابقات جام ملت های آسیا به دست آوردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمک مربی چین بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل ازبکستان که به خروج این تیم از جام ملت‌های آسیا انجامید، اعتقاد داشت شانس به تیم چین روی خوش خود را نشان نداد.


"فو بو" کمک مربی چین بعد از این دیدار گفت: اول از همه باید بگویم این بازی یک مسابقه عالی بود و بابت آن از طرف همه مسوولان تیم از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها امروز بسیار خوب کار کردند. بازیکنان چین نهایت تلاش خود را کردند، اما شاید برخی از موارد جزئی و مقداری بدشانسی به قیمت از دست دادن نتیجه مورد نظر در این بازی برای ما تمام شد.


در حقیقت اگر ضربه ژائو ژوری به تیر دروازه نمی خورد و مهاجمان تیم چندین موقعیت خوب را از دست نمی دادند، شاید چین از این گروه صعود می کرد. با این وجود «فو» از بازیکنان جوان تیمش انتقاد نکرد و گفت: این بازی را باختیم و دلایل زیادی برای این اتفاق وجود دارد. از این دو مسابقه اخیر چیزهای زیادی آموختیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما شانس نداشتیم. اگر مشکلمان در ضربات آخر را حل می کردیم، شاید می توانستیم نتیجه را عوض کنیم، اما شما در طول بازی می توانستید به خوبی ببینید که همه می جنگند و نهایت تلاش خود را برای تغییر نتیجه انجام می دهند.


با وجود این حذف زودهنگام، فو تاکید می کند که جام ملت‌های آسیا 2011 ارزش بسیار بالایی برای تیم چین در راه آماده سازی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل داشته است.او در این خصوص عنوان کرد: از زمانی که این تیم شکل گرفت، تمرکز ما بر روی صعود به جام جهانی بود. اکنون ماجراجویی ما در جام ملتها به پایان رسیده، اما سه بازی متفاوت را در این جام برگزار کردیم و سه نتیجه متفاوت هم گرفتیم. این بازیها تمرین بسیار خوبی برای بازیکنان جوان ما بود. به نظر من تیم ما در این تورنمنت بسیار خوب کار کرد و تجربه گرانبهایی به دست آورد، اما نتیجه کار نشان می دهد که نیاز به کار بسیار بیشتری در آینده داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز