/پانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا/

متسو: قطر می‌تواند قهرمان این جام باشد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۳۹۹
متسو: قطر می‌تواند قهرمان این جام باشد
سرمربی تیم ملی قطر گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رویای بزرگ ما و هواداران است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برونو متسو بعد از پیروزی تیمش مقابل کویت و صعود به مرحله یک چهارم نهایی با اطمینان ادعا کرد که قطر می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا 2011 شود.


قطر بازی اول را به ازبکستان باخت، اما متسو معتقد است که پیشرفت تیمش بعد از آن مسابقه کاملا واضح بوده و زمانی که از او سئوال شد آیا قطر می تواند تا پایان این تورنمنت ماندگار شود، این مربی فرانسوی پاسخ داد: چرا که نه؟ ما می جنگیم تا جام را فتح کنیم و داشتن این رویا حق ماست ؛زیرا همانطور می دانید من یک رویاپرداز بزرگ هستم. در ابتدا ما تصویر خوبی از قطر ارائه نکردیم. بازیکنانم تحت تاثیر اهمیت بالای اولین مسابقه قرار گرفتند، اما بازی مقابل چین نقطه شروع کار تیم ما بود و امروز مقابل کویت خیلی بهتر بودیم. دوست دارم در اینجا از مسوولان قطری که بعد از شکست مقابل ازبکستان به من اطمینان کردند و مانند فدراسیون عربستان عمل نکردند، تشکر کنم. این پیروزی را به مقامات فدراسیون و بازیکنان قطر تقدیم می کنم.


اگرچه قطر به هدف اول خود نائل شده، اما متسو به خوبی آگاه است که آنها هنوز به چیزی نرسیده اند و به بازیکنانش هشدار می‌دهد که اتفاقات مرحله گروهی را فراموش کنند: برای ما جام ملت‌های آسیا تازه شروع شده است. حالا باید فتح جام را هدف قرار دهیم. ما کارمان را در این مرحله کامل کردیم اما انگیزه هایمان فراتر از این است و قهرمانی در این جام رویای بزرگ ما و هواداران است.


چند بازیکن قطر در این بازی کارت زرد گرفتند و دو اخطاره شدند. متسو نگران این موضوع است: ناراحتم که بازیکنانم کارت زرد گرفتند. بعضی از این بازیکنان در سمت راست هستند و این پست برای ما بسیار حساس است. تیم ما زیر فشار شدیدی بود و شاید آنها تحت این فشار مجبور به خطا شدند. با این وجود، ما چندین بازیکن دیگر داریم که بسیار توانا هستند. به آنها فرصت بازی خواهیم داد تا خودشان را نشان دهند.

نظر شما