فوتبال ایرانی و دلهای ایرانی

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۸۵۲۹
فوتبال ایرانی و دلهای ایرانی
حمید رضا صدر
سرویس ورزشی برنا

 مهمترین دستاورد دو پیروزی اخیر تیم ملی ایران بازگشت مردم به سمت فوتبال بود. مدتی بود که همه ما در رابطه با فوتبال خونسرد شده بودیم و اعتنایی به اتفاقات فوتبال نمی کردیم و توقعات مان از تیم ملی همچون گذشته نبود.


کسب پیروزی برابر تیم ملی عراق مهم ترین حریف مان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا، جریان را تغییر داد و بار دیگر توجهات را به تیم ملی جلب کرد.با پیروزی تیم ملی در میدان نخست و شکست عراق، قلب ها به تپش درآمد و مردم ایران با علاقه و نشاط خاصی درباره پیروزی تیم ملی صحبت کردند.


پیروزی برابر تیم کره شمالی که در گذشته از تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی پیشی گرفته بود و ما با تماشای این تیم در میدان بزرگ جام جهانی افسوس می خوردیم برای مردم فوتبال دوستمان اهمیت داشت.


تصور می کنم پس از دو پیروزی اخیر تیم ملی شور و عشق مردم به فوتبال به شکل حیرت آوری دو چندان شد و جامعه با دقت بیشتری عملکرد و گفته های مربیان و بازیکنان تیم ایران را نگاه کردند.


اما صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا داستان دیگری دارد؛ تیم ملی بزودی با یکی از دو قدرت فوتبال آسیا و اقیانوسیه صف آرایی خواهد کرد.رویارویی با دو رقیب دیرینه که در جام جهانی آفریقای جنوبی حضور داشتند و قرار گرفتن برابر بازیکنانی که در سطح جهانی شناخته شده هستند برای فوتبال ما یک اتفاق خوب است.


تصور می کنم که هر نتیجه ای در رویارویی با یکی از دو تیم کره جنوبی و استرالیا رقم بخورد فوتبال در دل های مردم جای می گیرد و با واسوسی خاص زیر ذره بین رسانه ها خواهد رفت.امیدوارم تیم ملی برنده اولین پیکار در مرحله حذفی جام باشد.ولی چه ببازیم و چه پیروز شویم فوتبال ضرر نمی کند و به سود فوتبال است.


فوتبال زمانی مورد توجه مردم و رسانه قرار می گیرد که جایی در دل ها داشته باشد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز