پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا؛

عربستان پنج تایی شد و کنار رفت

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۷۷۲
عربستان پنج تایی شد و کنار رفت
رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا با صعود ژاپن و اردن، حذف سوریه و شکست سنگین عربستان در گروه دوم ادامه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در یکی از دیدارهای این گروه تیم ملی ژاپن در ورزشگاه "احمد بن علی" الریان با نتیجه جالب 5 بر صفر عربستان را در هم کوبید تا با 7 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اردن در صدر بایستد و به عنوان تیم اول گروه دوم صعود کند.

ستاره این دیدار شینجی اوکازاکی بود که سه بار در دقایق 8، 13 و 80 موفق به گلزنی شد. ضمن اینکه ریوکی مائدا در دقایق 19 و 51 دیگر گل های ژاپن را به ثمر رساند.

عربستان که پیش از این دیدار از حذف خود مطمئن بود، با سه باخت پیاپی، یک گل زده و دریافت 8 گل به کار خود در این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا پایان داد. این اتفاق در حالی رخ داد که حتی اخراج "خوزه پسیرو" و حضور "ناصر الجوهر" نیز کمکی به این تیم پس از دیدار نخست برای کسب نتایج بهتر نکرد.

در دیگر بازی امروز گروه دوم نیز سوریه در ورزشگاه قطر اسپورت کلاب با نتیجه 2-1 به اردن باخت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

در این دیدار ابتدا سوریه با گل "محمد الزینو" پیش افتاد، اما "علی دیاب" 15 دقیقه بعد دروازه تیمش را به اشتباه باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در نیمه دوم نیز "اودی السیفی" در دقیقه 59 گل دوم اردن را به ثمر رساند تا این تیم با 7 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در این گروه سوریه با 3 امتیاز سوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز