مسوول بسیج فرهنگیان استان ایلام:

یادواره ۵۶ معلم شهید استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برپا می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۷۸۷
یادواره ۵۶ معلم شهید استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برپا می‌شود
این یادواره به‌منظور گرامی داشت و تکریم شایسته از مقام و جایگاه معلمان شهید در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان استان ایلام اعلام کرد؛ یادواره ۵۶ معلم شهید استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برپا می شود.
 
به گزارش خبرنگار برنا در ابلام، "یدالله رحمتیان"، مسئول بسیج فرهنگیان استان ایلام، در گفتگویی از برگزاری یادواره معلمان شهید استان ایلام در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.
 
وی گفت: این یادواره به‌منظور گرامی داشت و تکریم شایسته از مقام و جایگاه معلمان شهید در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود.
 
سر پرست سازمان بسیج فرهنگیان استان ایلام افزود: نقش الگویی معلمان شهید برای نسل جوان نقشی ارزشمند و تاثیر گذار خواهد بود و در این راستا آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان در تبیین ارزشهای شهدا نقش مهمی دارند و باید با نکوداشت یاد معلمان شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و در بین نسل جوان بکوشیم و پیام این رسالت مهم را به دانش آموزان جامعه اسلامی منتقل کنیم.
 
وی در ادامه به روزشمار هفته معلم اشاره و گفت: روز 12 اردیبهشت به نام " روز معلم بسیجی، بصیرت، وحدت و بیداری اسلامی نامگذاری شده است و در این روز دیدار فرهنگیان بسیجی با ائمه محترم جمعه در سراسر کشور و حضور معلمان بسیجی در نمازجمعه خواهیم داشت.
 
رحمتیان روز 13 اردیبهشت را روز معلم بسیجی، عزم ملی در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی معرفی و گفت در این روز شاهد برگزاری جلسات حلقه های صالحین با بهره گیری از اندیشه های شهید مطهری خواهیم بود.
 
وی 14اردیبهشت را روز معلم بسیجی خانواده و تربیت اسلامی دانست و افزود: برای این روز دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثار گران فرهنگی پیش بینی شده است.
 
سرپرست بسیج فرهنگیان استان ایلام تصریح کرد : 15 اردیبهشت بنام معلم بسیجی، فرهنگ و تمدن اسلامی نامگذاری و در این روز مسابقات وبلاگ نویسی و مسابقات فرهنگی هنری با محوریت شعار سال و آثار شهید مطهری اجرا خواهد شد.
 
رحمتیان 16 اردیبهشت را به عنوان معلم بسیجی، اخلاق اسلامی و دین مداری دانست و گفت: تجلیل از نخبگان و فرهنگیان نمونه بسیجی در این روز انجام می شود.
 
وی ادامه داد: 17 اردیبهشت تحت عنوان معلم بسیجی، تفکر اسلامی و آزاد اندیشی نام گذاری و برای این روز نشست های بصیرتی برنامه ریزی و اجرا می شود.
 
رحمتیان آخرین روز هفته معلم 18 اردیبهشت را به عنوان روز معلم بسیجی، عدالت و انتظار معرفی و از اجرای برنامه های از جمله گلباران و عطر افشانی قبور شهدای فرهنگی و تجدید بیعت با شهدا و امام راحل در این روز خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز