معاون هماهنگ فرماندهی انتظامی ایلام:

۷۶وسیله نقلیه متخلف در ایلام توقیف شد

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۸:۰۷
کد خبر: ۱۸۰۸۷۰
۷۶وسیله نقلیه متخلف در ایلام توقیف شد
ایجاد مزاحمت، نداشتن کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران، نداشتن گواهینامه رانندگی وتغییر دروضعیت خودرو ها را ازجمله تخلفات وسایل نقلیه توقیف شده عنوان کرد.

معاون هماهنگ فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: 76وسیله نقلیه متخلف در ایلام توقیف شد.
 
به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، سرهنگ "مهدی محمدکریمی" در تشریح این خبر گفت: 76 دستگاه وسیله نقلیه شامل 37 دستگاه موتورسیکلت و 39 دستگاه خودرو دراجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی اضافه کرد: ایجاد مزاحمت، نداشتن کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران، نداشتن گواهینامه رانندگی وتغییر دروضعیت خودرو ها را ازجمله تخلفات وسایل نقلیه توقیف شده عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین به دستگیری 10 سارق حرفه ای منازل و لوازم داخل خودرو و کشف 18 فقره سرقت اشاره کرد و گفت: طی 72 ساعت گذشته پلیس انتظامی این شهرستان موفق به دستگیری این سارقان شد.
 
معاون هماهنگ کننده استان ایلام خاطر نشان کرد: مأموران پس از دستگیری سارقان با تحقیقات اولیه اموال مسروقه را کشف و تحویل مالباختگان دادند.

سرهنگ" محمدکریمی" در پایان افزود: در جهت کاهش وقوع سرقت منازل و جرائم عمومی با بهره گیری از گشت های شبانه ،تعامل با دستگاه های دولتی وبا استقرار ایست و بازرسی مقطعی در ساعات پایانی شب و ... در دستور کار این پلیس قرار دارد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز