معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

استفاده از ظرفیت معلمان در تمامی سطوح ضروری است

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۸۵۳۴۸
استفاده از ظرفیت معلمان در تمامی سطوح ضروری است
کلانتری از معلمان بعنوان ارزشمند ترین قشر جامعه یاد کرد و گفت: جامعه ما باید قدردان زحمات اثرگذار معلم باشد و منزلت قشر فرهنگی را پاس بدارند.

حسین کلانتری استفاده از ظرفیت معلمان در تمامی سطوح را ضروری دانست و گفت: اگر خواهان پیشرفت همه جانبه در ابعاد مختلف هستیم باید از ظرفیت معلمان در حوزه های تصمیم‌گیری بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم این روز را به همه معلمان شایسته استان ایلام تبریک گفت و از زحمات بی شائبه آنها در تعالی و پیشرفت تعلیم و تربیت آینده سازان نظام اسلامی قدر دانی کرد.
 
وی از معلمان به‌عنوان ارزشمند ترین قشر جامعه یاد کرد و گفت: جامعه ما باید قدردان زحمات اثرگذار معلم باشد و منزلت قشر فرهنگی را پاس بدارند.
 
حسین کلانتری با بیان این مطلب که پیشرفت آینده جامعه اسلامی در کلاس درس معلمان توانمند و خوش فکر امروز رقم می خورد، تصریح کرد: شکل گیری شخصیت نسل فردای ایران، مهارت آموزی و تعهد اخلاقی و کاری برای پیشرفت جامعه اسلامی به دست معلمان توانمند و خوش فکر است و باید به جایگاه و منزلت آنها بیش از این توجه شود.
 
وی ادامه داد: معلمی کاری است دشوار و رسالتی است بس بزرگ و هر کس را توان پذیرش این مسوولیت خطیر نیست؛ سوز و درد می خواهد، عشق و احساس می طلبد، صبر و تحمل می باید چرا که هر چیزی که قدرو منزلتش والاتر است، مسوولیتش نیز سنگین تر و مهم تر است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام زحمات یکایک معلمان وهمکاران فرهنگی خود در مدارس استان را ستود و گفت: در هرجامعه ای، زمانی نشانه های پیشرفت و هدایت دیده خواهد شد که به جایگاه علم و دانایی، نگاه ویژه شود و بحمدالله در نظام اسلامی ما این رویکرد وجود دارد و روز به روز تقویت می شود.
 
وی استفاده از ظرفیت معلمان در تمامی سطوح را ضروری دانست و گفت: اگر خواهان پیشرفت همه جانبه در ابعاد مختلف هستیم باید از ظرفیت معلمان در حوزه های تصمیم‌گیری بهره گرفته شود.
 
کلانتری در خاتمه اظهار کرد: معلمان عزیز انسان هایی را تربیت و تقدیم جامعه می‌کنند که شایستگی ساختن جامعه ای موفق را دارند. نام و نشان چنین معلمانی در دفتر بندگان مخلص خدا و در اوج دل و خاطره شاگردان و مردم فرهنگ دوست ما ماندگار است هرچند که خود گمنام بمانند.

نظر شما