امام جمعه شهرستان دره شهر:

۳ هزار نفر قرآن آموز در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۸۸۹۵۷
۳ هزار نفر قرآن آموز در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند
حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی گفت: 3هزار نفر قرآن آموز در 12 کانون قرآنی فعال در این شهرستان آموزش های لازم را کسب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی با بیان اینکه توجه به فعالیت های قرآنی نیاز اساسی جوانان و نوجوانان است، ابراز کرد: باید مراکز فرهنگی و تربیتی را در نقاط مختلف به ویژه در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری، خانه های قرآنی و موسسات قرآنی را فعال کرد.

وی افزود: این تعداد قرآن آموز در 12 کانون قرآنی فعال در این شهرستان آموزش های لازم را کسب می کنند.  

امام جمعه دره شهر، با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا منویات مقام معظم رهبری را در مورد ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت حافظان قرآنی در جامعه محقق کرد، افزود: قرآن کریم راه نجات بخش و نسخه هدایت انسان بوده و آموزه های قرآن کریم جوانان و نوجوانان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون نگاه می دارد.

حجت الاسلام قنبربیگی، با بیان اینکه معارف قرآن کریم سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، یادآور شد: اگر برنامه ها و فعالیت های فرهنگی بر اساس معارف و آموزه های قرآن کریم انجام شود بسیاری از مشکلات در سطح جامعه مرتفع می شود.
 
وی، با اشاره به اینکه ظرفیت های مناسبی در شهرستان دره شهر در مورد فعالیت‌های قرآنی وجود دارد، خاطرنشان کرد: راه اندازی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این شهرستان بسترهای لازم با حضور اساتید و فعالان این عرصه را فراهم می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز