استاندار ایلام در جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز:

خیرین مدرسه ساز اهالی ایثار و انفاق هستند

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۴:۱۲
کد خبر: ۱۸۸۹۸۰
خیرین مدرسه ساز اهالی ایثار و انفاق هستند
محمدرضا مروارید گفت: مدرسه سازی ایجاد جایگاهی است که معلمان در آن به تعلیم و تربیت مشغلوند که بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) شغل انبیا است.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، محمدرضا مروارید در شانزدهمین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز کشور افزود: این افراد در مسیر و راهی مقدس قرار گرفته اند چرا که ساخت مدرسه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان که سرمایه های آینده این مملکت هستند کاری بس مقدس است.

استاندار ایلام تصریح کرد: مدرسه سازی خیر بسیار بزرگ است و در طول زمان انسان‌های مختلفی در این مسیر قرار گرفته اند و فعالیت های بسیاری انجام داده اند.

وی گفت: مدرسه سازی ایجاد جایگاهی است که معلمان در آن به تعلیم و تربیت مشغلوند که بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) شغل انبیا است. 

مروارید ابراز کرد: توفیق حضور در عرصه مقدس و جهادی مدرسه سازی گوارای وجودتان باد چرا كه چنین توفیقی تنها شایسته اهالی كرم و معرفت و معنویت است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: تردیدی نیست كردار نكوی شما خیرین در توسعه امكانات آموزشی در استان بسیار موثراست و از این رو باید كوشید تا چنین آیین‌هایی همواره پر رونق و پابرجا بماند.

مروارید عنوان کرد: انقلاب ما در ابتدا یک انقلاب فرهنگی بود و پایه و اساس آن بر فرهنگ و علم استوار است و کار خیرین مدرسه ساز نیز بر پایه اهداف انقلاب اسلامی که بسیار ارزشمند و مقدس است بنا شده است.

وی افزود: گسترش فرهنگ انفاق، افزایش روحیه فداکاری و ایثار از آثار کار خیرین مدرسه ساز است که بسیار با ارزش تر از بحث کمک به دولت است.
 
استاندار ایلام تصریح کرد: علاوه بر ساخت مدارس باید توجه ویژه ای به بحث هوشمند سازی و استفاده بهتر از این فضاهای آموزشی داشت.
 
وی گفت: هوشمندسازی مدارس نیز نیاز امروز فضاهای آموزشی و زیربنای آموزش های نوین و به روز دانش آموزان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
مروارید عنوان کرد: لازم است که از بنیاد برکت به دلیل ساخت 14 مدرسه را به استان ایلام اختصاص داده اند تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز