جانشین انتظامی استان ایلام:

قاچاقچی حمل تریاک در بطری های آب، دستگیر شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۱:۰۳
کد خبر: ۲۰۳۰۷۲
قاچاقچی حمل تریاک در بطری های آب، دستگیر شد
در این عملیات پلیس اعضاء هفت نفره ای را که در پوشش خانوادگی قصد جابجایی این مقدار مواد مخدر را داشتند شناسایی و دستگیر کرد.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 17کیلو مواد مخدر تریاک و شش کیلو شیشه در استان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، سرهنگ حسن سماواتی جانشین انتظامی استان ایلام، در این باره اظهار کرد: باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 17کیلو مواد مخدر تریاک و شش کیلو شیشه در استان دستگیر شد.

وی ادامه داد: به دنبال اطلاع پلیس استان از ورود یک محموله مواد مخدر به شهرستان مهران موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ حسن سماواتی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و تحت کنترل گشت های پلیس قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: قاچاقچیان که متوجه حضور و تعقیب پلیس شدند اقدام به پرتاب بطری های پرشده تریاک به خارج خودرو کردند که پس از ساعاتی تعقیب و گریز خوردوی فوق توقیف و تعداد 23 بطری حاوی تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ سماواتی در ادامه از کشف یک محموله 6کیلویی شیشه در عملیات مشترک پلیس این استان و استان لرستان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیس اعضای هفت نفره ای را که در پوشش خانوادگی قصد جابجایی این مقدار مواد مخدر را داشتند شناسایی و دستگیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز