شهردار ارکواز ملکشاهی:

مرحله سوم لكه گیری آسفالت معابر اصلی شهر اركواز آغاز شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۷:۰۲
کد خبر: ۲۰۴۹۱۱
مرحله سوم لكه گیری آسفالت معابر اصلی شهر اركواز آغاز شد
هزینه این مرحله از بهبود وضعیت و لكه گیری آسفالت معابر شهر اركواز از محل اعتبارات داخلی شهرداری و با رعایت دقیق اصول فنی بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، " جلیل هواسی تك" شهردار اركواز ملكشاهی گفت: جهت رفاه حال شهروندان و رضایتمندی مردم، مرحله سوم لكه گیری آسفالت معابر اصلی شهر اركواز آغاز شده است.

شهردار ارکواز ملکشاهی افزود: هزینه این مرحله از بهبود وضعیت و لكه گیری آسفالت معابر شهر اركواز از محل اعتبارات داخلی شهرداری و با رعایت دقیق اصول فنی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات عمرانی - استانی در سال جاری نسبت به آسفالت خیابانهای شهدا 17 خرداد ملكشاهی،خیابان شهید جمزاده،خیابان خلیج فارس اقدام لازم به عمل آمده است. 

هواسی تک در ادامه به افزایش بیش از حد قیمت خرید قیر60-70 و پروسه طولانی خرید آن از شركت بورس كالای ایران اشاره و اعلام كرد: هزینه خرید هر تن قیر60-70 تا محل كارخانه آسفالت شهرداری اركواز مبلغی بیش از یك و نیم میلیون تومان می باشد.

"هواسی تک" در پایان گفت: امیدوریم بتوانیم از محل اعتبارات عمرانی – استانی(تملك دارائیها و سرمایه ای) بر اساس اولویت و اعتبار تخصیصی نسبت به آسفالت تعدادی از معابر سطح شهر در آینده ی نزدیک اقدام نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز