فرماندار دهلران:

روز قدس، نماد وحدت ملی علیه استکبار جهانی است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۷:۱۰
کد خبر: ۲۰۶۴۶۵
روز قدس، نماد وحدت ملی علیه استکبار جهانی است
سبزی گفت: فلسطین از موضوع های مهم جهان اسلام است و همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند به این مسئله و مردم مظلوم آن اهتمام ویژه داشته باشند.

"امیدعلی سبزی" فرماندار دهلران در جمع راهپیمایان روز قدس در میدان بسیج این شهر گفت: روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار جهانی و اراده ملت و مقام معظم رهبری در برخورد با رژیم صهیونیستی است. 

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، سبزی گفت: فلسطین از موضوع های مهم جهان اسلام است و همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند به این مسئله و مردم مظلوم آن اهتمام ویژه داشته باشند.

«امیدعلی سبزی» افزود: سالهاست استکبار جهانی با حمایت همه جانبه خود از رژیم نامشروع اسرائیل، مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و بویژه غزه را آماج شدیدترین حملات خود قرار داده است چیزی که این روزها دل هر مسلمان و آزاده ای را رنج می دهد.

وی تاکید کرد: امروز غزه در زیر آوار قصاوت، سنگدلی و بی رحمی است و مدعیان دروغین حقوق بشر با جنایات خود در سرزمین های اشغالی به عنوان منفورترین چهره ها نزد ملت های مسلمان و آزاده جهان شناخته شده اند و به حول قوه الهی روزی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سبزی به دور اندیشی امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره و تاکید کرد: هدف از این نامگذاری این است که این مسئله مهم جهان اسلام به دست فراموشی سپرده نشود و ملت های مسلمان هر سال به صورت یکپارچه و یک صدا، انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها و استکبار جهانی اعلام کنند. در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی روز قدس قرائت و با تکبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز