امام جمعه ایلام در دیدار با جامعه ورزش استان:

ورزش یک فرصت طلایی و مغتنم برای رشد تعالی انسان و نسل جوان است

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۴:۲۳
کد خبر: ۲۳۰۰۹۱
ورزش یک فرصت طلایی و مغتنم برای رشد تعالی انسان و نسل جوان است
حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است برای انعکاس فعالیت های ورزش استان.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش یک فرصت طلایی و بسیار مغتنم برای رشد تعالی انسان ونسل جوان است.

وی با اشاره به فلسفه فعالیت های ورزشی این اداره کل اشاره کرد: خوشبختانه شما با عزیزترین قشر جامعه که همانا جوانان هستند، سر و کار دارید و افتخار تربیت بدنی و ورزش تعلیم و تربیت و تقویت قوای جسمانی نصیب مربیان و دست اندکاران ورزش می شود و انسانهای مستعد را پرورش می دهند.

امام جمعه شهر ایلام ادامه داد: آنچه در باطن ورزش است این است که ورزش یک نیروی بازدارنده در مسیر ناهنجاری های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی کشورهای غربی است چرا که آنها سعی می کنند جوانان را از ارزش های معنوی و اخلاقی دور کنند اما این جوانان با پرداختن به ورزش نه تنها از لحاظ جسمی تقویت می شوند ارزش های معنوی هم در آنها رشد و به کمال می رسد.
 
"حجت الاسلام لطفی" از جامعه ورزش خواست ورزشکاران را متدین و ارزش گرا تربیت کنند چرا که الان ورزش به یک جریان سیاسی گسترده ای تبدیل شده که کشورهای استکبارگر و قدرت های جهان از این اهرم علیه کشورهای جهان سوم استفاده می کند و بر همین اساس لازم است همراه با تقویت و پرورش ابعاد جسمانی و توجه به بعد قهرمانی، ارزش های معنوی و اخلاقی اسلامی نیز تقویت شده و ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی الگوی اخلاقی سایر کشورها هستند و فرهنگ کشورمان را به سایر کشورها نشان می دهد.

امام جمعه با اشاره به عملکرد موفق اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه در امر ورزش در استان ایلام گام های بلندی برداشته شده است و استان ایلام هم توانسته همگام با ورزشکاران سایر استانها در میادین جهانی باعث سر افرازی ایران اسلامی باشند و در این رابطه باید سعی شود موانع را برطرف کرده و از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای پرورش ورزشکاران استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی در پایان گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است برای انعکاس فعالیت های ورزش استان که گام بلند و عملکرد مناسب این اداره کل توسط صدا و سیما و نشریات محلی و حتی کشوری به تصویر کشیده و در اختیار همگان قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز