ذوالفقاری:

روزانه دو هزار نفر از نمایشگاه کتاب ایلام بازدید می‌کنند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۴:۳۳
کد خبر: ۲۳۰۷۳۷
روزانه دو هزار نفر از نمایشگاه کتاب ایلام بازدید می‌کنند
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: بخش زیادی از این بازدیدکنندگان با هماهنگی های انجام گرفته با آموزش و پرورش، دانش آموزان مدارس شهر ایلام هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "سیروس ذوالفقاری" رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: روزانه دو هزار نفر از نمایشگاه کتاب این استان بازدید می کنند.

"سیروس ذوالفقاری"، در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب ایلام اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگ نیمه مهرماه امسال در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برپا شده است.
 
وی، ادامه داد: بخش زیادی از این بازدیدکنندگان با هماهنگی های انجام گرفته با آموزش و پرورش، دانش آموزان مدارس شهر ایلام در مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

رییس ارشاد اسلامی ایلام، اضافه کرد: سه هزار عنوان کتاب با موضوعات ادبیات، تاریخی، رمان، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، معماری، ورزشی، آشپزی، زناشویی، رایانه، زبان و دانشگاهی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ذوالفقاری، یادآور شد: بن تخفیف 40 درصدی خرید کتاب به منظور افزایش قدرت خرید و رفاه حال مردم، به بازدید کنندگان عرضه می شود.

وی افزود: این نمایشگاه تا هفتم آبان ماه آینده همه روزه از ساعت هشت تا 22 برای بازدید عموم دایر خواهد بود. به گفته ذوالفقاری، نمایشگاه کتاب با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران برپا شده است و ترویج فرهنگ مطالعه، ارایه تازه های نشر و ارتقا سرانه کتابخوانی از اهداف برپایی نمایشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز