مهدوی:

صبح امروز همایش بسیج و رسانه در هتل لاله ایلام آغاز شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳:۲۵
کد خبر: ۲۳۰۷۴۳
صبح امروز همایش بسیج و رسانه در هتل لاله ایلام آغاز شد
دبیر همایش بسج و رسانه ایلام گفت: هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "مهدوی"دبیر همایش بسج و رسانه ایلام گفت: صبح امروز 29/7/93 نخستین همایش بسیج و رسانه با شرکت 120 نفر از فعالان عرصه خبر، رسانه و مطبوعات و با حضور صاحب نظران علوم ارتباطات از داخل و خارج از استان برگزار شد.
 
ابوالحسن مهدوی اظهار کرد: این همایش را بایستی مقدمه ای برای برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه که آبان ماه امسال در شهر مشهد مقدس برگزار می شود، دانست.

وی بیان کرد: این همایش در قالب پنج کارگاه با موضوع های (بسیج- رسانه و مطالبه های فرهنگی رهبری)، (بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی)، (بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره)، (بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی)، (بسیج- رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام انقلاب اسلامی) با شعار ' بسیج، رسانه و گفتمان ولایت اجرا می شود.

وی افزود: این همایش به صورت گفتمان های علمی و آموزشی به منظور بالا بردن توانایی های رسانه ای شرکت کنندگان برگزار می شود. مهدوی ،هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای استان برشمرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت امیر المومنین ( ع) استان ایلام، اضافه کرد: در گفتمان های ولایی این کارگاه های آموزشی محورهای چون گفتمان ولایت در خصوص فرهنگ و اقتصاد مقاومتی ،پدیده های مختلف همچون ماهواره، اسلام آمریکایی مورد بحث، تبادل نظر و آسیب شناسی اعضا قرار می گیرد.

مهدوی، ادامه داد: در پایان این همایش نقطه نظرها و دیدگاه های افراد شرکت کننده از سوی دبیران کارگروه ها جمع بندی و در پایان همایش اعلام می شود.

وی یادآور شد: در حاشیه این همایش جشنواره رسانه در موضوع های عکس، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه برگزار می شود که از برترین های این حوزه ها و نیز فعال ترین خبرنگار در حوزه انتشار اخبار بسیج، بهترین گزارشگر سیما و کارگردان در آیین اختتامیه تقدیر می شود.

مهدوی، تاکید کرد: در این همایش سردبیران و مدیران مسئول رسانه های فعال استان می توانند دیدگاه ها و نظرهای مختلف خود در مورد بخش های مطرح شده همایش بیان کنند.

وی همچنین از قرائت بیانیه بیسج و رسانه در آیین اختتامیه این همایش خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز