معاون پرورشی آموزش و پرورش موسیان:

خانواده‌ها مهم‌ترین نهاد اجتماعی اثرگذار در تربیت فرزندان به شمار می‌روند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۳۰۸۰۰
خانواده‌ها مهم‌ترین نهاد اجتماعی اثرگذار در تربیت فرزندان به شمار می‌روند
محمد جوادی در جمع اولیای دانش آموزان آموزشگاه شهید جام خانه این منطقه به اهمیت خانواده ها به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی نقشی اثرگذار در تربیت فرزندان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "محمد جوادی" معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش موسیان در جمع اولیای دانش آموزان آموزشگاه شهید جام خانه این منطقه گفت: خانواده ها به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی نقشی اثرگذار در تربیت فرزندان دارند.

جوادی گفت: بدون تعامل و هماهنگی بین دو نهاد خانواده و مدرسه نمی توان به اهداف آموزشی، تربیتی و فرهنگی از پیش تعیین شده رسید.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره از اولیاء خواست تا به صورت مستمر با مدرسه در ارتباط بوده و از وضعیت تربیتی و آموزشی فرزندان خود در محیط های آموزشی کسب اطلاع کرده و با مشارکت خود همیار عوامل اجرایی مدارس باشند.

محمد جوادی در ادامه به اثرات مخرب شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و گفت: غلفت از این مهم می تواند خانواده ها را از هم متلاشی نموده و زمینه ظهور و بروز آسیب های اجتماعی را فراهم کند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم اولیاء پیرامون مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان و هزینه های بالای آن سخنانی را مطرح و با توجه به اینکه در بسیاری از خانواده ها تعداد استفاده کنندگان از سرویس ها 3 الی 4 نفر است خواستار افزایش سهم مشارکت اداره در پرداخت هزینه ها شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز