مددی در مصاحبه با خبرگزاری برنا؛

استاندارد واستانداردسازی یكی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۲:۱۲
کد خبر: ۲۳۸۴۰۷
استاندارد واستانداردسازی یكی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی است
مدیركل استاندارد استان ایلام گفت: استاندارد واستانداردسازی یكی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی استان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، محمد مددی مدیركل استاندارد استان ایلام با اعلام این خبر افزود: استاندارد واستانداردسازی یكی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی در استان به شمار می‌رود.

مددی به برگزاری سمینار آموزشی در مرز بین المللی مهران خبر داد و گفت: سمینار آموزشی آشنایی با مقررات كلی صادرات به كشور عراق به همت اداره استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد و با تدریس 4 نفر از كارشناسان شركت بیروورتیاس (BV)و با حضور صادر كنندگان مرز بین المللی مهران در اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن استان برگزار شد.
 
مدیركل استاندارد استان ایلام با اعلام این مطلب كه استاندارد واستانداردسازی یكی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی وصادرات است گفت:شركت بیروورتیاس در منطقه خاورمیانه ازسال 1970 میلادی حضور داشته وبا بیش از 30دفتر وآزمایشگاه در 12 كشور منطقه خاورمیانه مستقربوده وبا بیش از 2400نفر پرسنل خدماتی در راستای ارتقاء كیفیت كالاهای صادراتی ارائه می کند.

وی افزود: در این دوره آموزشی،مدرسین دوره، مطالبی از جمله آشنایی با شركت بازرسی BV،روند صدور گواهی بازرسی،الزامات وموارد لازم جهت تسریع در صدور گواهینامه كه از طرف صادركنندگان باید رعایت شود،الزامات بسته بندی،علامت گذاری وتاریخ تولید،نحوه تكمیل فرم های درخواست ومشخصات آزمایشگاه ونحوه تكمیل جدول تعرفه كارمزد بازرسی وهزینه مرزی را ارایه کردند.

نظر شما