همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی راه اندازی شد؛

سی و هفتمین کتابخانه عمومی در روستای ˝قلعه˝ شهرستان آبدانان

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۳۸۴۱۴
سی و هفتمین کتابخانه عمومی در روستای ˝قلعه˝ شهرستان آبدانان
این کتابخانه در فضایی به گستره 120 متر مربع راه اندازی و به دو هزار جلد کتاب در موضوع های گوناگون دینی، علمی، آموزشی، تاریخی، ادبیات، سیاسی و غیره مجهز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سی و هفتمین کتابخانه عمومی ایلام همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در روستای 'پشت قلعه' شهرستان آبدانان در جنوب خاوری استان راه اندازی شد.
 
این کتابخانه در فضایی به گستره 120 متر مربع راه اندازی و به دو هزار جلد کتاب در موضوع های گوناگون دینی، علمی، آموزشی، تاریخی، ادبیات، سیاسی و غیره مجهز شده است. در این راستا اهالی روستاهای 'هفت چشمه' و 'جابر انصار' در همسایگی این روستا می توانند از خدمات این کتابخانه بهره‌مند شوند.

با راه اندازی این کتابخانه مجموع کتابخانه های عمومی استان به 37 مورد افزایش یافت که از این تعداد چهار کتابخانه در مناطق روستایی استان دایر و فعال است.

همچنین به مناسبت هفته مطالعه و کتابخوانی زنگ 'مطالعه' در دبستان عبادت روستای 'پشت قلعه' آبدانان نواخته و در آیینی به دانش آموزان کتاب رایگان اهدا شد.

روستای 'پشت قلعه' در 30 کیلومتری مرکز شهر آبدانان با 331 خانوار یک هزار و 500 نفر جمعیت دارد. شهرستان 65 هزار نفری آبدانان در جنوب خاوری استان ایلام قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز