سرهنگ پیری خبر داد؛

سارقان تجهیزات مخابراتی در دام پلیس افتادند

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۴۹۸
سارقان تجهیزات مخابراتی در دام پلیس افتادند
فردین پیری˝ فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ، از دستگیری دونفرسارق تجهیزات مخابراتی در بخش چوار خبر داد.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا در ایلام، سرهنگ " فردین پیری" فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ، از دستگیری دونفرسارق تجهیزات مخابراتی در بخش چوار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " فردین پیری ": با توجه به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی خصوصا سرقت سیم و کابل در روستا های اطراف شهر چوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: فرمانده بخش چوار با تشکیل تیمی از ماموران مجرب و فعال نمودن منابع مخبرین و همکاری مردم سرنخهای از وجود دو نفر سارق که با توجه به خلوتی و تاریکی در مناطق روستایی اقدام به سرقت سیم وکابل های مخابراتی پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اضافه کرد: مأموران پس از تحقیقات لازم محل اختفا سارقان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ پیری گفت:سارقین دستگیر شده تاکنون به هشت فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند و مقدار 2000متر کابل مخابراتی از نامبردگان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از مردم شهر چوار جهت همکاری با پلیس در جهت شناسایی سارقین بیان داشت بازجویی از متهمان دستگیر شده ادامه داد و پلیس اجازه نمی دهد که افراد مجرم امنیت مردم را خدشه دار نمایند و با قدرت تمام با انها برخورد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز