نیاکان عنوان کرد؛

خرد جمعی، الهام بخش برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۵۳۴۴۴
خرد جمعی، الهام بخش برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد ایلام گفت: خرد جمعی، اعتدال و نگاه فراگیر به حوزه فرهنگ در استان را الهام بخش برنامه های این اداره کل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،"علی محمد نیاکان" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ، اظهار کرد: فرهنگ ظرف ظریفی است که باورهای بنیادی و رفتاری انسان را در ارتباط با خالق نشان می دهد و قانون، خرد جمعی، اعتدال و نگاه فراگیر و عادلانه به حوزه فرهنگ در سراسر استان را الهام بخش برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام است.

وی، با بیان اینکه فرهنگ به انسان، توانایی، استعداد و اندیشه می دهد، افزود: ارزش ها و هنجارهای زندگی از فرهنگ استخراج می شود و در جامعه نهادینه می شود و این امر نیز اهمیت و جایگاه فرهنگ و لزوم توجه به آنرا دو چندان می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه فرهنگ در کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: هدایت، نظارت و ارزشیابی امور از رویکرد هایی است که تلاش می کنم در زمان مدیریت خود در این اداره کل به منصه ظهور رسانده و به آن اعتقاد دارم.

نیاکان، با بیان اینکه توسعه فرهنگ عمومی از برنامه هایی است که در صدر اولویت های اداره کل قرار خواهد گرفت، افزود: با توجه به اینکه سه دهه از عمر خود را در عرصه فرهنگ سپری کرده ام، در واقع فضای فرهنگ کشور و فرهنگ محلی را به خوبی می شناسم برای رشد فرهنگ استان، کارشناسانه و بر پایه مشورت و خرد جمعی عمل می کنم.
 
وی، با اشاره به اینکه به تمام زوایای ماموریت های فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوبی آشنا بوده و نگاه منسجم و نظامند خواهم داشت، تصریح کرد: تلاش برای اعتلای فرهنگی، زمان بر و طاقت فرساست و اعتقاد دارم در فضای آرام و بی هیایو امکان پذیر است و همراز ،همگام و همفکر با همکاران ،رفیق در این راه خواهم ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: با فرصت ها و تهدیدها آشنا هستم و به برنامه ریزی بر اساس و مبنای دانش، قانون و خرد جمعی اعتقاد دارم و برنامه ریزی را براساس اسناد بالادستی تنظیم و بر هزینه ها نظارت خواهم داشت و نظارت و ارزشیابی در تمام امور را موجب موفقیت می دانم.

نیاکان، گفت: در تعاملات درون سازمانی به هم افزایی اندیشه و عمل اعتقاد راسخ داشته و زمینه اصلاح نگرش ها را فراهم خواهم کرد،تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون، تعامل با فرمانداران برای ایجاد فضای مودت و همدلی، تعامل با دستگاه فرهنگی برای تلاش در راستای وحدت رویه و پرهیز از فعالیت های جزیره ای را دستور برنامه های خود قرار خواهم داد.

وی، خاطرنشان کرد: تقویت همگرایی و هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و هنری، تقویت و توسعه فرهنگ قرآنی در استان، تلاش برای ایجاد فضای آرامش و اعتماد و اعتدال در عرصه فرهنگ و هنر و احترام به بزرگان و پیشکسوتان از برنامه های این اداره کل در دور جدید مدیریت خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز