فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد؛

دستگیری کارفرمای کلاهبردار در دره شهر

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۲:۲۱
کد خبر: ۲۵۵۴۸۴
دستگیری کارفرمای کلاهبردار در دره شهر
سرهنگ جهانگیر زارعی از شناسایی و دستگیری کارفرمایی که اقدام به جعل اثر انگشت و تنظیم اسناد غیرقانونی کرده بود در شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،سرهنگ"جهانگیر زارعی" فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اظهار داشت: در پی شکایت خانمی علیه کار فرمای خود مبنی بر اینکه اقدام به جعل اثر انگشت و تنظیم مدارک تسویه حساب و عدم پرداخت مطالبات او کرده بود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

شاکیه به مأموران گفت: چند سالی در واحد صنعتی متهم مشغول به کار بودم و پس از خارج شدن از آن ، پرداخت مطالبات و معوقات خود را از کارفرما خواستار شدم ، ولی با ارائه مدارکی مدعی شد که حق و حقوق شما کاملاً پرداخت و خود شما نیز با ثبت اثر انگشت آن را تأیید نموده اید.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی نیز با بررسی مدارک ارائه شده و انجام تحقیقات فنی و پلیسی ، جعلی بودن سند مورد ادعا و اثر انگشت مذکور را اثبات و متهم دستگیر شد.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد ه است گفت: پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز