نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد؛

افزایش بودجه عمرانی کشور در سال آینده

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۵۵۴۹۶
افزایش بودجه عمرانی کشور در سال آینده
احمدی گفت: در بودجه سال 94 در دو بخش برای راه‌ها اعتباراتی وجود دارد که یک بخش مربوط به راه‌ها و مسیرهایی می‌شود که دارای ردیف ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،" علی‌محمد احمدی" نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در بازدید از پروژه های راه دهلران ایلام اظهار داشت: در بخش راه‌ها سال آینده شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

در بودجه سال 94 در دو بخش برای راه‌ها اعتباراتی وجود دارد که یک بخش مربوط به راه‌ها و مسیرهایی می‌شود که دارای ردیف ملی هستند که با پیگیری انجام شده به موازات رشدی که در بودجه عمرانی کشور است این بخش نیز 17 تا 20 درصد رشد یافته است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بخش دیگر مربوط به اعتبارات استانی است که این نیز شامل دو بخش است. بخشی از این اعتبار مربوط به طرح‌های ویژه ملی استانی است که اینها عمدتاً در جدول 19 و 20 پیگیری می‌شوند.

وی اظهار داشت: بخش دیگر مربوط به اعتبارات استانی بوده که با افزایشی که در ماده 180 قانون برنامه امسال صورت پذیرفت این سهم از 2 درصد به 3 درصد افزایش یافت که در این راستا گشایش خوبی در سال آینده به وجود آمده است.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس با اشاره به رشد قابل توجه بودجه‌های استانی در لایحه بودجه سال 94 گفت: بعد از تبدیل شدن این لوایح به قانون امیدواریم با تزریق منابع در سال آینده شاهد رشد عملیات و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی در استان ایلام باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز