حیدرزاده در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر مهران؛

هدف از اجرای برنامه های ورزشی افزایش نشاط در بین مردم است

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۰۲:۴۱:۴۳
کد خبر: ۲۶۰۳۹۷
هدف از اجرای برنامه های ورزشی افزایش نشاط در بین مردم است
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزش و فعالیت فیزیکی نه تنها در سلامت جسمی بلکه در سلامت روان نیز نقش و جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا در ایلام ، "بهروز حیدرزاده" مدیر کل ورزش و جوانان ستان ایلام اظهار کرد: شهرستان مرزی مهران دارای ظرفیت بالای از لحاظ استعداد در رشته های ورزشی است.


وی اشاره کرد: جوانان ورزشکار مهران در رشته های والیبال ، ژیمناستیک ، فوتبال و ورزشهای رزمی توانستند بارها افتخاراتی در مسابقات مختلف ورزشی را برای استان بدست آورند.

مدیر کل ورزش وجوانان با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی برای حفظ سلامتی عموم مردم تصریح کرد: این اداره کل تمام تلاش خودر را از لحاظ فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم برای توسعه ورزشهای همگانی با برنامه ریزی درست را بعمل می آورد.

بهروز حیدرزاده : اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه ورزش های همگانی و توسعه زیر ساخت های ورزشی با برنامه ریزی درست و مدون به جلو می رود.

بهروز حیدرزاده هدف از اجرای برنامه های ورزشی را توسعه سطح سلامت و افزایش نشاط و شادی در بین مردم و به ویژه جوانان عنوان کرد.این مقام ارشد ورزش استان افزود: امید است با حمایت دولت تدبیر وامید و تلاش استاندار محترم و فرمانداران زیر ساخت های ورزشی اختصاصی را در مرکز شهرستانها و روستاهها جهت نشاط و شادابی و حضور جوانان در عرصه ورزش مهیا کنیم .

در پایان همایش که با حضور پرشور مردم شهر مهران وروستاههای اطراف برگزار شد به قید قرعه یک دستگاه خودرو پراید جایژه ویژه این همایش به برنده اهداء شد و برای دهها جایزه دیگر نیز قرعه کشی بعمل آمد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز