مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد:

اجرای نمایش های خیابانی در مناطق عملیاتی استان ایلام

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶:۴۳
کد خبر: ۲۶۴۷۷۴
اجرای نمایش های خیابانی در مناطق عملیاتی استان ایلام
˝نیاکان˝از برگزاری ۴ هزار اجرای نمایش‌های خیابانی در مناطق عملیاتی استان ایلام در ایام نوروز سال جاری همزمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام ،علی محمدنیاکان، در نشست ستاد خدمات سفر این استان، اظهار کرد: هرسال در ایام نورزی مناطق عملیاتی استان ایلام پذیرای گروه‌های راهیان نور اعزامی از مناطق مختلف کشور است.
 
وی، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، گروه‌های نمایش فعال در استان ایلام به‌ویژه در مناطق عملیاتی شرهانی دهلران و یادمان ایثار مهران حضور خواهند یافت و اجراهای عمومی برای کاروان‌های راهیان نور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: این اجراها متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای ترویج ارزش‌های فرهنگی و اسلامی در بین جوانان اعزامی به اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود که در سال‌های گذشته با استقبال خوب کاروان‌های راهیان نور مواجه شده است.

محمدنیاکان، همچنین از اجرای نمایش‌های خیابانی در مراکز و کانون‌های جمعیتی در سطح شهرستان‌های خبر داد و افزود: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در ایام نوروز تلاش خواهند کرد که برنامه‌های فرهنگی مناسب این ایام برگزار کنند.
 
وی، برگزاری کارگاه‌های نقاشی و طراحی برای کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و یادآور شد: همچنین در این ایام نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی در مجتمع‌های فرهنگی و هنری ارشاد شهرستان‌های مختلف برگزارشده و در ایام نورز سال جاری پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر خواهند بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در پایان با اشاره با مصادف شدن ایام نوروز سال جاری با ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خصوص برگزاری مراسمات ویژه این ایام در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان نیز صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز