رییس شورای شهر قدس خبر داد:

ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی از اولویت های شورای اسلامی است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۳:۳۵
کد خبر: ۲۲۵۵۵۲
ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی از اولویت های شورای اسلامی است
خدابخش محمد زاده پودینه از اولویت های دوره چهارم شورای اسلامی شهرقدس را ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر اشاره کرد

.به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران رییس شورای اسلامی شهرقدس در مراسم تجلیل از رزمی کاران در سالن شهدای گمنام گفت: مشکلات ورزشکاران به طور عمده به مسائل زیر ساختی و اماکن ورزشی شهرستان مربوط است.

پودینه با بیان وجود مشکلات اعتباری در میان هیاتهای ورزشی شهرستان گفت: هیاتها به سختی قادر به تامین هزینه های خود هستند و دیگر توان اجرای عملیات عمرانی را ندارند.

رییس شورای اسلامی شهر با اعلام خبر حضور تیم پیکان برای انجام مسابقات این تیم در ورزشگاه فوتبال قدس، گفت: جنبه فرهنگی این کار برای ما از بعد مادی آن مهمتر است،ضمن اینکه به لحاظ مالی نیز خسارتی متوجه شهر نمی شود و با این کار سعی داریم ورزش شهر قدس را به همه کشور معرفی کنیم.

پودینه تصریح کرد: از سیاستهای آتی و عمده شورای اسلامی ،ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی است که امید است با همکاری و تعامل با مسوولان ورزش در شهرستان بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان نیز در ادامه گفت: شورای دوره چهارم سعی کرده تا بیش از گذشته در جهت حمایت از ورزش شهرستان با حضور در باشگاه های مختلف، مراسم بدرقه و استقبال آنها و تقدیم هدایا و تقدیر نامه حمایت خود از آنها را اعلام کند.

حسین نوروزی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران گفت: برای انجام مقدمات این برنامه مدت زمان زیادی صرف شد و در آن از مربیان قهرمان پرور، ورزشکاران، پیشکسوتان و روسای هیاتهای ورزشی تقدیر شد.

نوروزی با اعلام بازدید از 34 باشگاه ورزشی فعال در شهرستان، افزود: در طی مدت فعالیت شورای چهارم، اعضای شورا با حضور در این باشگاهها از مربیان و قهرمانان مدال آور تقدیر کردند و تلاش می کنیم این روند ادامه داشته باشد.

نوروزی از ورزشکاران به عنوان افرادی که سعی در حفظ سلامت خود و جامعه دارند یاد کرد و گفت: از آنجایی که عقل سالم در بدن سالم است، از شما ورزشکاران تقاضا می‌کنیم کمک کنید تا سال دوم دوره چهارم شورا نیز به خوبی طی شود.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس از دوره چهارم به عنوان دوره ایی یاد کرد که با ثبات مدیریت سعی در ایجاد جوی آرام داشته و افزود: سعی شد با حفظ مسوولیتهایی که اعضا در این یک سال داشتند و تا حد زیادی با حوزه تحت مدیریت خود آشنا شدند، در سال دوم شاهد ارائه خدمات بهتری به شهروندان و اهالی ورزش شهرستان باشیم.
لازم بذکر است اعضای شورای اسلامی شهرقدس از 4 ورزشکار رزمی به نام های سهیل سلطانی، مهدی لطفی لو، شاهین لطفی و رومل غفاری تجلیل کردند.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز