پس از چندین حادثه قطار در شهر قدس؛

اعتبارات لازم برای ایمنی و حصارکشی ریل راه آهن تخصیص داده شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۸:۴۰
کد خبر: ۲۳۰۹۳۰
اعتبارات لازم برای ایمنی و حصارکشی ریل راه آهن تخصیص داده شد
فرماندار شهرستان قدس گفت: اعتبار لازم برای ایمنی و حصار کشی حریم راه آهن در منطقه شهرستان قدس تامین شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در غرب تهران، فرماندار شهر قدس اظهار کرد: با پیگیری های شورای تامین شهرستان اقدامات لازم برای ایمنی و حصار کشی محدوده ریل راه آهن از سوی راه آهن جمهوری اسلامی انجام شده است.

وی با اشاره به حادثه تصادف پسر بچه هشت ساله با قطار که در 18 شهریور ماه سال جاری رخ داد، گفت: بلافاصله پس از این حادثه ،شورای تامین شهرستان با محوریت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ایمن سازی مسیر را در دستور کار خود قرار داد.

فردی افزود: مقرر شد شرکت رجا نسبت به حصار کشی و ایمن سازی مسیر پنج کیلومتری ریل که از شهرک کاووسیه می گذرد، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به حادثه کشته شدن مردی به نام علی زارعی شد گفت: مسیر خط آهن تهران - تبریز از منطقه شمال شهرستان قدس عبور می کند و در حال عبور از شهرک کاووسیه مردی در اثر برخورد با قطار مسافربری کشته شد.

            

وی با بیان اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم توسط دستگاه های ذیربط پس از تصادف قطار گفت: عده ای از ساکنان شهرک کاووسیه به نشانه اعتراض تجمع کرده بودند که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار قدس در محل حادثه و سایر مسوولان از جمله معاون، مسئول حراست و فرمانده انتظامی راه آهن تهران و فرمانده انتظامی شهرستان قدس مسیر مورد نظر به سرعت بازگشایی شد و رفت و آمد قطارها طبق روال عادی برقرار شد.

فرماندار شهرستان قدس گفت: بدیهی است با توجه به اینکه چندین نفر در این محور کشته شده اند، موضوع با حساسیت تمام در جلسه شورای تامین در هفته های گذشته مطرح شده و مراحل اجرای حصار در حال انجام بود.              

فردی گفت: امروز و بعد از این اتفاق نیز جلسه ای تشکیل شد و مقرر شد نسبت به حصار کشی و ایمن سازی مسیر ریل راه آهن در مناطق مسکونی توسط راه آهن اقدامات با سرعت بیشتری پیگیری شود و به زودی عملیات اجرایی حصار کشی حریم راه آهن در محدوده شهرستان قدس آغاز می شود.خاطر نشان میگردد که در اثر برخورد قطار تهران – تبریز در منطقه کاووسیه شهر قدس در روز دوشنبه که منجر به فوت علی زارعی 50 ساله شد.

وی در این حادثه از ناحیه سر دچار خونریزی شدید شد و دقایقی بعد جان باخت.
گفتنی است، مردمی که در حاشیه این مسیر در این منطقه سکونت دارند به صدا در نیامدن سوت قطار در هنگام عبور ونداشتن حصار در اطراف ریل راه آهن و وجود مسیرهای زیر گذر را با فواصل زیاد، را از عوامل این حادثه ذکر کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز