نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی؛

گودرزی اخلاق را در ورزش احیا کرده است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۳۸۵۹۱
گودرزی اخلاق را در ورزش احیا کرده است
گروسی گفت: مبارزه با فساد در ورزش و بحث شفاف سازی نقطه مثبتی در عملکرد وزارت ورزش و جوانان است.
به گزارش خبر، گزاری برنا در غرب استان تهران نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفتکویی با خبر نگار ورزشی برنا گفت: مبارزه با فساد در ورزش و بحث شفاف سازی نقطه مثبتی در عملکرد وزارت ورزش و جوانان است و وی توانسته در حد توان اخلاق را در ورزش احیا کند.
 
حسین گروسی عملکرد دکتر محمود گودرزی را بسیار زود عنوان و تصریح کرد: من اعتقاد دارم که برای ارزیابی عملکرد یک وزیر چه مثبت چه منفی یک سال زمان بسیار کوتاهی است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: انصافاً وزیر ورزش و جوانان شخصیتی علمی دارد که تا امروز در این حوزه چنین شخصیت دانشگاهی که از بدنه ورزش و مسلط به آن باشد را نداشته‌ایم. 
گروسی با تاکید به این نکته که نباید خدمات دکتر گودرزی در مبارزه با "فساد در ورزش" نادیده گرفته شود، اظهار داشت: مبارزه با فساد در ورزش و بحث شفاف سازی نقطه مثبتی در عملکرد وزارت ورزش و جوانان است و وی توانسته در حد توان اخلاق را در ورزش احیا کند.
 
وی ادامه داد: یکی ازشعار های قابل تامل گودرزی احیای اخلاق در ورزش است که آرزوی دیرینه ما نیز هست؛ مردم ما قبل از این که به مدال ورزشکار احترام بگذارند به اخلاقش احترام می گذارند مدال آوری خیلی برای ما ارزشمند است اما احیای اخلاق بسیار مهمتر از آن است و وزیر ورزش و جوانان به این موضوع توجه ویژه نشان داده است. 

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که نباید بد و نیک عملکرد وزارت ورزش و جوانان را به پای این دوره و وزارتخانه نوشت، ‌گفت: دولت و مجلس هم باید بهای لازم را با توجهات خاص خود و تخصیص اعتبارات بیشتر به این وزاربسیاری از کمبودها و کاستی های فعلی به دکتر گودرزی بر نمی گردد بلاخره بودجه و اختیارات محدود است. 

وی افزود: در سطح عملکرد نیز با توجه به سوابق وکارنامه، برنامه های دکتر گودرزی هدف گذاری خوبی شده واما این که چقدر بتواند در برنامه های خود موفق عمل کند فرصتی 4 ساله می طلبد. ما انتظارداریم همه به هم کمک کنند تا عملکرد وزیر در پایان 4 سال مثبت باشد. 

گروسی تصریح کرد: با این تعاریف ما با استیضاح وزیر ورزش و جوانان کاملاً مخالفیم. برای استیضاح وزیر باید مورد فاحشی ببینیم که تا کنون در عملکرد گودرزی مشاهده نشده است. در این راستا باید کاری کنیم که به نحو شایسته حمایت از وی صورت بگیرد و اگر نقطه ضعفی است در جلسات ویا از طریق نامه انعکاس داده شود.

 
او در پایان با اشاره به این نکته که انتقاد و تذکر نمایندگان از وزرا حق آنها و قابل احترام است، گفت: اگر نماینده ای انتقادی دارد راه های بسیاری برای انتقال آن نیز وجود دارد؛ برخی رفتارهای غیر حرفه ای زیبنده مجلس و وزیری که عمرش را در ورزش گذرانده نیست.
نظر شما