اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مناطق شهرداری قدس با آرمان‌های والای امام(ره) تجدید میثاق کردند

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۰۴۸۵
اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مناطق شهرداری قدس با آرمان‌های والای امام(ره) تجدید میثاق کردند
همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اعضای شورای اسلامی روسای ادارات شهرداری قدس با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.
به گزارش خبر گزاری برنا همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اعضای شورای اسلامی شهرقدس ، مدیران مناطق شهرداری ، روسای ادارات شهرداری قدس با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. برپایه همین خبرخدابخش محمد زاده پودینه در این آیین اظهارکرد: در این مکان مقدس گرد هم آمده ایم تا تجدید میثاقی با آرمان های امام راحل داشته باشیم و آحاد مردم و آیندگان بدانند هر آنچه داریم بر اساس معماری و مهندسی امام(ره) است.

رییس شورای اسلامی شهرقدس افزود: آنچه مسلم است این بیعت ها سبب می شود تا نقشه راه نظام مقدس اسلامی را گم نکنیم و تجدید عهدی با مقام شامخ ولایت داشته باشیم.محمدزاده انتقال اندیشه های امام خمینی و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان کشور را مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: امروز انتقال اندیشه های امام راحل و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان کشور بسیار ضروریست.شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.






نظر شما