با حضور فرماندار قدس؛

مشکلات معادن شن و ماسه شهر قدس بررسی شد

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۵:۴۵
کد خبر: ۲۶۲۷۷۶
مشکلات معادن شن و ماسه شهر قدس بررسی شد
نشستی در زمینه بررسی و مشکلات معادن با حضور فردی فرماندار،عقبایی رئیس اداره صنعت و معدن تجارت ،رئیس اداره محیط زیست ومسئولان اداره راه و ترابری درفرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران نشستی در زمینه بررسی و مشکلات معادن با حضور فرماندار،رئیس اداره صنعت و معدن تجارت ،رئیس اداره محیط زیست ومسئولان اداره راه و ترابری منطقه و جمعی از معدن داران در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.
 
بر پایه این خبر نورمحمد فردی در خصوص بررسی مشکلات معادن شن وما سه با برنا گفت:طی یکسال اخیر تلاشهای زیادی برای حل مشکلات معادن شده است و مشکلات معادن ارتباط مستقیم با کاهش آلودگی هوا دارد .

وی تاکید کرد: آلودگی ها باعث تعطیلی معادن شده است و به اقتصاد شرکت ها لطمات زیادی  وارده نموده ، که درتلاش هستیم با تعامل وهمکاری اداره راه ،راهنمایی و رانندگی مسیر تردد کامیون ها به معادن را کوتاه کنیم .

فردی همچنین در مورد ریز گردهای ماشین آلات و کامیونها افزود: ریز گردهای بار کامیونها بدلیل مسیر خاکی زیاد راهها باعث تشدید در آلودگی هواست ،که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شده است .

در پایان این جلسه مصوبه افتتاح ایستگاه سنجش وپایش ظرف ده روز آینده تایید شد تا میزان آلودگی معادن رصد شود و در صورت بالا نبودن آلودگی، محیط زیست الزام به تعطیلی معادن نخواهد کرد..







نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز