مراد كاظمی:

افتتاح پروژه های مختلف شهرستان شهرکرد در هفته دولت

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۷۲۲۷
افتتاح پروژه های مختلف شهرستان شهرکرد در هفته دولت
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با ایام در هفته دولت 5 پروژه در شهرستان شهركرد فعالیت خود را آغاز كردند.

به گزارش خبرگزاری از چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشتم شهریور ماه، شهیدان رجایی و باهنر، همزمان با سومین روز از هفته دولت طرح هایی از قبیل دانشگاه پیام نور، آبیاری تحت فشار بارانی ، پارک بروی و میدان رخ در فرخشهر و همچنین شرکت شانول زاگرس در شهر سورشجان افتتاح و به بهره برداری رسید .

مراد کاظمی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور فرخشهر در زمینی به مساحت ۳۳۰۰۰ هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان ساخته شده است افزود : این دانشگاه ظرفیت پذیرش حدود ۱۰۰۰ نفر دانشجو را دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور واحد فرخشهر دارای ۱۴ عنوان رشته و ۸ عضو هیأت علمی می باشد، گفت : رشته های الهیات، جغرافیا، علوم تربیتی، زیست شناسی در دو گرایش، مهندسی کشاورزی، مهندسی منابع طبیعی و مهندسی کامپیوتر برخی از رشته های تحصیلی این دانشگاه است.

میدان رخ و پارک بروی فرخشهر از دیگر طرح هایی بود که با حضور معاون امور عمرانی استانداری به بهره بردری رسید. عملیات اجرایی این طرح ها نیز در سال ۱۳۹۱ شروع شده و با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان در سال ۱۳۹۲ به اتمام رسید .
طرح آبیاری تحت فشار بارانی مزرعه گلستان فرخشهر نیز در زمینی به مساحت ۱۲۰ هکتار از نوع آبیاری کلاسیک ثابت افتتاح شد.

برای این طرح ۴۸۰ میلیون تومان اعتبار با کمک جهاد کشاورزی و خود یاری کشاورزان هزینه شده و زمینه کشت غالب گندم ، علوفه ، سیب زمینی و ... فراهم گردیده است.
در بخش سورشجان شرکت شانول زاگرس تولید کننده روغن موتور ، آب رادیاتور، آب مقطر و شیشه شوی توسط بخش خصوصی با اعتباری حدود دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

ظرفیت تولید این شرکت در هر شیفت ۱۰۰۰ تن است.
همچنین مراسم کلنگ زنی پارک شهرداری سورشجان با حضور معاون عمرانی استانداری ، فرماندار و جمعی از مسئولین در هفته دولت انجام گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز