مدیر کمیته امداد شهرکرد خبر داد:

افزایش کمک‌های مردم شهرکرد در جشن نیکوکاری

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷:۵۱
کد خبر: ۱۷۳۴۵۸
افزایش کمک‌های مردم شهرکرد در جشن نیکوکاری
با جمع آوری بیش از 300میلیون ریال كمک مردمی در جشن عاطفه‌ها در شهرستان شهرکرد این میزان نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال وبختیاری، مدیركمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهركرد از جمع آوری 350میلیون ریال كمک مردمی در جشن عاطفه ها خبرداد و گفت: از این مبلغ كمك 265 میلیون ریال به صورت نقدی و بقیه كمک كالایی بوده است.
 
نجفعلی حیدری با اشاره به اینکه همزمان با جشن نیكوكاری 50 نفر از خیران استان برای حمایت از ایتام نام نویسی كردند، افزود: 1180 نفر از افراد خیر ونیكوكار استان حمایت 272 یتیم شهرستان شهركرد را برعهده دارند.
 
وی همچنین گفت: امسال تاكنون بیش از یك میلیاردو 700میلیون ریال مساعدت موردی از سوی مردم پرداخت که در زمینه‌های كمك هزینه معیشت، مسكن، ازدواج، تحصیل و درمان هزینه شده است.

حیدری افزود: در بهمن ماه امسال هم بیش از 32 میلیاردو 936 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت که این مبلغ مستمری به 9 هزار و 153 نفر در قالب بیش از 5هزار خانوار پرداخت شد.
 
مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهركرد همچنین گفت: امسال تاكنون مردم این شهرستان  بیش از 11میلیارد و 218 میلیون ریال صدقه پرداخت كرده اند که  نسبت به سال قبل بیش از 14 درصد افزایش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز