در هفته دوم سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور

برد تیم بسکتبال همیاری زنجان در مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۱۷۷
برد تیم بسکتبال همیاری زنجان در مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر
در هفته دوم سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تیم همیاری زنجان، صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان زنجان، در هفته دوم از سری مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال همیاری زنجان روز پنج‌شنبه در سالن هزار نفری امام خمینی (ره) میزبان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بود.

در این رقابت‌ها بازیکنان تیم زنجان با هدایت فرزاد کوهیان در یک بازی هجومی و مهیج به رقابت پرداختند که کوارتر اول بازی با حساب 27 بر 22 به نفع زنجان خاتمه یافت و این پیروزی در کوارتر دوم بازی نیز ادامه داشت و منجر شد تا تیم همیاری زنجان با 20 اختلاف امتیاز و با حساب 54 بر 34 در نیمه اول این دیدار پیروز شود.

در نیمه دوم این بازی تیم زنجان کوارتر سوم را با نتیجه 74 بر 54 واگذار کرد اما در کوارتر چهارم توانست این شکست را جبران کند و در مجموع با امتیاز 94 بر 73 حریف خود یعنی صنایع پتروشیمی ماهشهر را شکست دهد و امتیاز کامل بازی را به نام خود ثبت کند.

در پایان هفته دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های دانشگاه آزاد، مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام هر سه با 4 امتیاز در مکان اول تا سوم جدول قرار دارند، همیاری شهرداری زنجان با 3 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است و تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، البدر بندر کنگ، صنایع پتروشیمی ماهشهر، استقلال زرین قشم، شهرداری گرگان و نفت سپاهان نیز به ترتیب عناوین پنجم تا دهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه هفته دوم سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تیم البدر کنگ با حساب 93 بر86 از سد تیم نفت سپاهان گذشت، استقلال زرین قشم با حساب 62 بر 56 نقابل دانشگاه آزاد تهران شکست خورد، شهرداری گرگان 72 بر 86 در مقابل مهرام تهران نتیجه را واگذار کرد و پتروشیمی بندر امام با حساب 74 بر 70 تیم فولاد ماهان سپاهان را شکست داد.

پس از پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم همیاری زنجان 3 امتیازی شد و با 2 پله صعود در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفت.

تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام با 4 امتیاز در رتبه اول تا سوم جدول جای گرفتند، تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، البدر بندر کنگ و صنایع پتروشیمی ماهشهر با 3 امتیاز در رتبه‌های پنجم تا هفتم جدول ایستادند و تیم‌های استقبالا زرین قشم، شهرداری گرگان و نفت سپاهان با 2 امتیاز به ترتیب در رتبه‌های هشتم تا دهم قرار گرفتند.

در هفته سوم رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم همیاری زنجان 25 آبان‌ماه میزبان تیم البدر بندر کنگ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز