در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج خواهران كشور

تیم ووشوی زنجان به مقام سومی دست یافت

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۸۶۱
تیم ووشوی زنجان به مقام سومی دست یافت
تیم ووشوی زنجان توانست عنوان سومی رقابت‌های جشنواره ورزشی بسیج خواهران كشور را كه به میزبانی زنجان برگزار شد، از آن خود كند.

به گزارش خبرگزار برنا در زنجان جشنواره ورزشی كوثر ویژه خواهران بسیجی با حضور 850 ورزشكار در 6 رشته به میزبانی زنجان در حال برگزاری است كه در همین راستا رقابت‌های ووشو در بخش تالو به میزبانی سالن آكادمی زنجان به انجام رسید كه طی آن تیم تهران بر سكوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های قزوین و زنجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این دوره از رقابت‌ها 40 تالوكار در 8 فرم با هم به رقابت پرداختند كه در فرم چانگ‌چوان، مریم فاطمی از تهران به مقام قهرمانی رسید، غزاله محمدی‌ها از قزوین عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و خاطره منفرد از تهران بر سكوی سوم ایستاد. در فرم نان‌چوان نیز ملیكا طایفه از تهران مدال طلا را به گردن آویخت، خاطره روحانی از قزوین گردن‌آویز نقره شد و محنا آقامحمدلو از زنجان نشان برنز را تصاحب كرد.

در ادامه این مسابقات و در اجرای فرم تای‌چی‌چوان، تارا یزدان‌بخش از تهران به مقام نخست دست یافت و مهشید ابطحی از فارس دوم شد. در فرم تای‌چی‌جین، باز هم تارا یزدان‌بخش از تهران در جایگاه نخست قرار گرفت. مریم فاطمی به عنوان یكی دیگر از تالوكاران پایتخت بود كه عنوان قهرمانی را در فرم دائوشو تصاحب كرد و در این فرم صبا پاپی‌مطلق از همدان سكوی دوم را به خود اختصاص داد.

این رقابت‌ها در فرم جین‌شو نیز دنبال شد كه طی آن غزاله محمدی‌ها از قزوین مدال طلا را به دست آورد و خاطره منفرد از تهران عنوان دوم را كسب كرد. در فرم نن‌دائو هم ملیكا طایفه از تهران بر سكوی قهرمانی ایستاد، خاطره روحانی از قزوین نایب‌قهرمان شد و زهرا رجبی از یزد به مقام سومی بسنده كرد. سمانه اسكندری و محنا آقامحمدلو از زنجان به همراه هانیه سادات حسینی از یزد نیز به ترتیب در فرم نن‌گوئن اول تا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز