در هفته دوم لیگ کاراته آینده سازان کشور

قرار گیری تیم هیات کارته زنجان در جایگاه دوم گروه خود

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۹۶۰
قرار گیری تیم هیات کارته زنجان در جایگاه دوم گروه خود
در هفته دوم از دور برگشت لیگ کاراته آینده سازان تیم هیات کاراته زنجان در سکوی دوم گروه خود قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از زنجان هفته دوم از دور برگشت سری مسابقات لیگ کاراته آینده سازان روز جمعه 26 آبان ماه در تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها هیات کاراته زنجان در گروه دوم در 2 بازی خود به یک برد و یک باخت دست یافت به‌طوری که هیات کاراته زنجان با نتیجه 19 بر 4 باشگاه انقلاب قم را شکست داد. در مقابل سپاه روح اله مرکزی با نتیجه 18 بر 10 نتیجه را واگذار کرد.

در دیگر بازی‌های انجام شده در گروه دوم تیم همراه اول 21 بر 7 باشگاه انقلاب قم را شکست داد و تیم همراه اول 21 بر 8 مغلوب سپاه روح اله مرکزی شد.

با این حساب در گروه دوم سپاه روح اله مرکزی با 18 امتیاز اول شد، هیات کاراته زنجان با 15 امتیاز دوم و همراه اول سوم شد.

در ادامه این رقابت‌ها در گروه اول شهاب گاز سوز با نتایج 29 بر صفر بر شیتوریو شوکوکای یونیون، 19 بر 8 بر شهید ستاری قرچک و 29 بر صفر بر هیات کاراته گلستان غلبه کرد تا با 24 امتیاز همچنان صدرنشین ماند.

در سایر دیدارها شهید ستاری قرچک 15 بر 9 هیات کاراته گلستان را برد، 18 بر 10 مغلوب هیات کاراته فارس شد و 19 بر یک هیات کاراته گلستان را شکست داد تا با 12 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. هیات کاراته فارس هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در جای سوم ایستاد.

در گروه سوم، دانشگاه آزاد اسلامی که با 18 امتیاز صدرنشین است، با نتیجه 21 بر 4 هیات کاراته البرز را برد و سپس 29 بر صفر از سد باشگاه فجر شهر قدس گذشت.

هیات کاراته البرز تیم دوم گروه هم 23 بر6 کانون شهید حاج شعبانعلی را برد و 12 امتیازی شد.

کانون شهید حاج شعبانعلی 29 بر صفر باشگاه فجر شهر قدس را شکست داد و با 3 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

در گروه چهارم، هیات کاراته آذربایجان شرقی 29 بر صفر شهرداری شهر قدس را برد تا با 18 امتیازصدرنشین باشد، هیات کاراته کرمانشاه هم با برد 29 بر صفری که مقابل شوتوکانwskf به‌دست آورد با 9 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و شهرداری شهر قدس با 6 امتیاز سوم شد.

نظر شما