در هفته دوم دور برگشت لیگ جوانه کشور

هیات کاراته زنجان با ۹ امتیاز در رتبه سوم گروه خود ایستاد

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲
هیات کاراته زنجان با ۹ امتیاز در رتبه سوم گروه خود ایستاد
در هفته دوم دور برگشت لیگ جوانه کشور هیات کاراته زنجان با 9 امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری از استان زنجان هفته دوم دور برگشت لیگ جوانه روز جمعه در سالن شهید کبکابیان تهران برگزار شد.

هیات کاراته زنجان که در گروه سوم این رقابت‌ها جای داشت توانست در اولین بازی خود با حساب 17 بر 5 تیم همراه اول را شکت دهد و در مقابل باشگاه انقلاب قم با نتیجه 12 بر 14 نتیجه بازی را واگذار کند، در دیگر بازی‌های این گروه باشگاه انقلاب قم با نتیجه 23 بر 5 از هیات کاراته مازندران شکست خورد، هیات کاراته مازندران 15 بر 10 از سد هیات کاراته البرز گذشت و باشگاه انقلاب قم 12 بر 16 از هیات کاراته البرز شکست را پذیرفت.

در این گروه هیات کاراته مازندران با 21 امتیاز در صدر قرار دارد، باشگاه انقلاب قم با 15 امتیاز دوم است و هیات کاراته زنجان با 9 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

در گروه یک تیم شوتوکانwskf اصفهان با کسب 2 پیروزی مقابل آرش ماکو با نتیجه 18 بر 10 و شهید بیطرفان قم با نتیجه 24 بر 4 به امتیاز 15 رسید و به صدر جدول صعود کرد، سپاه روح اله مرکزی 19 بر 8 شهید بیطرفان قم را برد و در دیگر دیدار سپاه روح اله مرکزی 24 بر 4 بر شیتوریو شوکوکای یونیون غلبه کرد.

در این گروه پس از تیم شوتوکانwskf اصفهان، تیم های سپاه روح اله مرکزی با 15 امتیا زو تفاضل برد کمتر و آرش ماکو با 12 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در گروه دوم هم بتن آماده ساری با 3 بردی که بدست آورد صدر جدول را از هلال احمر رباط کریم گرفت و با 18 امتیاز صدرنشین شد. هلال احمر رباط کریم و هیات کاراته قزوین هم با 12 امتیاز و تفاضل برد کمتر به ترتیب دوم و سوم شدند.

بتن آماده ساری 24 بر 4 هیات کاراته آذربایجان شرقی را شکست داد، هیات کاراته آذربایجان شرقی 29 بر صفر تندر سقز را برد، هلال احمر رباط کریم 13 بر 15 از بتن آماده ساری باخت. بتن آماده ساری با نتیجه 29 بر صفر بر تندر سقز غلبه کرد و هیات کاراته قزوین 19 بر 8 هیات کاراته آذربایجان شرقی را برد.

در گروه چهارم هم شهرداری سیرجان با 15 امتیاز همچنان در صدر ایستاد، شهیدستاری قرچک با 15 امتیاز و تفاضل برد کمتر در رده دوم قرار گرفت و شهرداری کبودر آهنگ با 3 امتیاز در مکان سوم است.
 
در این هفته شهید زین الدین قم 29 بر صفر بر شهرداری کبودرآهنگ غلبه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز