مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان:

حفاظت، امانتداری و نگهداری از اسرار کارکنان، مردم و سازمان یکی از وظایف اصلی حراست است

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۷:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۹۱۲
حفاظت، امانتداری و نگهداری از اسرار کارکنان، مردم و سازمان یکی از وظایف اصلی حراست است
حراست به عنوان حافظ، امانت دار و نگهدار اسرار کارکنان، مردم و آن سازمان وظیفه‌ای سنگینی بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از زنجان، در مراسم تودیع و معارفه مسوول حراست استان زنجان مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز گفت: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است که مراسمات عزاداری آن نشان از اعتقادات مردمی آن دارد که به برکت این ایمان و باور و به برکت اشک های که در راه امام حسین(ع) می‌ریزند خداوند نعمت بزرگی را در کنار این افتخار به آن‌ها داده است و آن انتخاب این استان به عنوان شادترین شهر استان کشور است.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: وجود این افتخارات در استان زنجان باعث شده است تا این استان به سمت و سویی پیش برود که در آن مردم با یکدیگر اتحاد، وحدت و همدلی داشته باشند و در رخدادهای مهم کشوری تاثیر گذار باشند و با این همفکری و وحدت زنجان را در مسیر خوبی پیش ببرند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پرسنل خوب و هم فکری برخوردار است، خاطر نشان کرد: ساختارهای بسیار خوبی از نظر زیر ساخت‌ها و فضاهای ورزشی در استان زنجان ایجاد شده است ولی امری که باید به آن توجه کرد این است که ما باید نقش تولید کننده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های ورزشی در بسیاری از استان‌ها ایجاد شده است، ولی اکثریت آن‌ها نتوانسته‌اند از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کنند، باید در هدف گذاری‌های خود محل بازرگانی و تولید خود را بشناسیم و اینکه تولیدات ما چیست.

این مقام مسوول گفت: در پاسخ به سوالات بالا می‌توان گفت عرصه‌های آسیایی، جهانی و المپیک محل فروش کالاهای ماست که تولیدات ما برای فروش در این اماکن ورزشکاران است که توسط هیات‌های ورزشی و سیاست‌های ادارات کل پرورش می‌یابند.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان مقوله استعدادیابی را بسیار مهم تلقی کرد و با اشاره به اینکه برای این بحث اعتبارات اختصاصی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: باید با استفاده از علوم جدید و شناسایی استعدادهای موجود در هر منطقه سیاست گذاری و برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم ورزشکارانی را پرورش دهیم که در عرصه المیپک پای بگذارند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه باید در برنامه ریزی‌ها و هدف گذاری‌ها دید گسترده‌ای داشت، گفت: باید استان‌ها خود را اینگونه ارزیابی کنند که در طول یک سال چند مدال آسیایی، جهانی و یا مدال المپیکی داده می‌شود و سهم استان زنجان در کسب این مدال‌ها چه تعداد بوده است؟ بدون شک با چنین نگرشی هر استان تلاش می کند تا خود را ارتقا داده و سهم بیشتری برای کسب این مدال‌ها داشته باشد.

وی در ادامه ابراز کرد: جوانان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند که هر یک نیازها و خواسته‌های متفاوتی دارند و بدون شک بقاء ما به خدمت کردن برای جوانان است و اگر بتوانیم برای جوانان به عنوان قشر بزرگ جامعه برنامه ریزی کنیم، موفق خواهیم بود و زمینه های بقای این جامعه و نظام را محقق ساخته‌ایم.

این مقام مسوول گفت: باید از فرصت‌ها، مناسبت‌های دینی و برنامه‌ها به نحو احسنت استفاده کنیم و در طول آن ایام در مباحث اخلاقی و فرهنگی جوانان به ویژه ورزشکاران اقدامات مهم و تاثیرگذاری برداریم.

وی در ادامه از جعفر رمضانی در طول تصدی پست حراست قدردانی کرد و برای علی مقدم به عنوان سرپرست حراست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان آرزوی موفقیت کرد و افزود: حراست یعنی حفظ، نگه داری و امانت داری که صندوق امانت مردم و اداره به حساب می آید که قدم گذاشتن در آن و فعالیت در آن کار سخت و دشواری است و هم اکنون که پا به این عرصه گذاشته‌ایم باید با همکاری پرسنل در اجرای وظایف خود گام‌های موثری برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز